dillydilly مدیر استارتر عضویت: 1403/05/14 تعداد پست: 1318 عنوان سوال دارم 99 بازدید | 5 پست بچه ها کسی رو دیدین که زمانی دانشجوی پزشکی باشه تونسته باشه مهاجرت کنه یه کشور دیگه و باقی تحصیل رو اونجا بگذرونه؟؟؟ممنون میشم جواب بدین 1403/12/25 | 23:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آدمسابقنیستم عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 6534 جواب دادن ریپلای کن بابا به مامان چیزی نگو 💔آمریکا بده چرا بچت داره پاسشو؟😏😉چو بخت عرب بر عجم چیره گشت/ همه روز ایرانیان تیره گشت💔
dillydilly مدیر استارتر عضویت: 1403/05/14 تعداد پست: 1318 جواب دادن ریپلای کن فک نکنم تو این سایت کسی بدونه فقط من بیچاره سردرگم شدم
مهری_متولد_مهر عضویت: 1403/07/17 تعداد پست: 8254 حین تحصیل معمولا فقط از دانشجوهای فنی میگیرنبرای پزشکی برای ادامه تحصیل میرن
dillydilly مدیر استارتر عضویت: 1403/05/14 تعداد پست: 1318 حین تحصیل معمولا فقط از دانشجوهای فنی میگیرنبرای پزشکی برای ادامه تحصیل میرن اگه نمره آیلتسمون هم نزدیک ۷ باشه نمرات هم بالا باشه و مشغول تحصیل توی یه دانشگاه تاپ باشیم بازم امکان نداره یک درصد؟؟؟؟