2777
2789
عنوان

adhd بیایددددد😢😢😢😢😢

30 بازدید | 1 پست

اومدم دکتر تمام علائم بیش فعالی رو دارم نمیتونم درس بخونم و حافظم ضعیفه و... 

الان مشاور حرفامو شنید گفت احتمالا بخاطر استرسه

ولی من میدونم بخاطر بیش فعالیه 

منتظر دکترم بیاد که اون ویزیتم کنه کاش دارویی بده مثل ویاس و ریتالین که بشینم درس بخونم من مشکلم استرس و اینا نیس اخههه

الان من چکار کنم دکتر بهم داروی adhd بده هیچ کدوم از کارامو نمیتونم تا اخر انجام بدم

منم دارم فک کنم

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل چونه

mahlabt | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز