اومدم دکتر تمام علائم بیش فعالی رو دارم نمیتونم درس بخونم و حافظم ضعیفه و...
الان مشاور حرفامو شنید گفت احتمالا بخاطر استرسه
ولی من میدونم بخاطر بیش فعالیه
منتظر دکترم بیاد که اون ویزیتم کنه کاش دارویی بده مثل ویاس و ریتالین که بشینم درس بخونم من مشکلم استرس و اینا نیس اخههه
الان من چکار کنم دکتر بهم داروی adhd بده هیچ کدوم از کارامو نمیتونم تا اخر انجام بدم