2777
2789
عنوان

دیسک کمر

63 بازدید | 7 پست

میگم کسایی که نزدیکای درجه یک شون جراحی دیسک کمر کردن و پلاتین گذاشتن تا چند ماه استراحت مطلق بودن بعد چه مدت به زندگی روزمره برگشتن رفتن سرکار و جارو اینا کشیدن خم و راست شدن اگع کسی میدونه لطفا جواب بده ممنون

پلاتین نذاشتم از 12روز بعد راه رفتن و کارهای شخصی رو شروع کردم ، بعد جراحی با خم شدن یهو بلند شدن و یهو چرخیدن باید خداحافظی کنی 😁 سر بالایی رفتن ممنوع گر چه خودم طبقه سوم بدون اسانسورم 🤦انجام  ورزش اصلاحی و آب درمانی برای زودتر رسیدن به شرایط نرمال ، بار سنگین و جابجایی ممنوع 

بقیه کارها هم با احتیاط انجام بده 

فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم هرکی عمل کرده پشیمونه

فکر کنم من جز اون هر کی نیستم 😁 عمل‌ نمیکردم احتمالا الان فلج افتاده بودم 


فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

پلاتین نذاشتم از 12روز بعد راه رفتن و کارهای شخصی رو شروع کردم ، بعد جراحی با خم شدن یهو بلند شدن و ...

من الان سه ماه و نیمه عمل کردم .دو و نیم ماه استراحت مطلق بودم الان یک ماهه فقط غذا و ظرف شستن انجام میدم . دو روزه همسرم خونه نیست و من یه بچه یکساله دارم همه کارای خونه و بچه افتاده گردنم دیگه مثلا زمین میشینم میرم دستشویی میشورمس به نظرت برام ضرر داره یا سه ماه و نیم گذشته دیگه ایرادی ندارع؟البته کمربند میبندم همیشه 

من الان سه ماه و نیمه عمل کردم .دو و نیم ماه استراحت مطلق بودم الان یک ماهه فقط غذا و ظرف شستن انجام ...

شرایط پلاتین رو نمی‌دونم ! یعنی به پیشنهاد پزشک پلاتین حذف شد و خودشون گفتن بعد ده دوازده روز میتونی کارهاتو شروع کنی من بعد دو سه ماه با دوچرخه خریدهامو انجام میدادم ( البته زیر نظر پزشک و فقط مسیر صاف و آسفالتی 😅)  

از خودشون راهنمایی بخاین بهتر که با حرف من خدای نکرده آسیب نبینید 🖐️ ایشالا زودتر بهبودی بگیرین 🙏

فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

نه اصلا نیازی نیست که بعد از انجام دیسک کمر استراحت مطلق داشته باشی دکتر مستوفی بهترین متخصص مغز و اعصابی هستن که میشناسم و به خوبی همه مراقبت هایی که بعد از جراحی دیسک کمر باید انجام بدید رو بهتون میگن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عملیا پیک مین

mahdisv | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز