marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 عنوان التهاب ریه 1802 بازدید | 40 پست چیکار کنم بهترشم 1403/12/24 | 22:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 پزشک دیده؟ علائم اش چیه؟ سرماخوردم سرفه خلطی و سمت راست ریم موقع سرفه درمیکنه بیحالم اره رفتم عکس انداخت گف یکمالتهاب داری ولی خوب نمیش
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 پزشک دیده؟ علائم اش چیه؟ خیلی وقته سرماخوردم یه ماهی هستالان س روزه دارو مصرف میکنم
soheil0100 عضویت: 1400/11/28 تعداد پست: 4198 MRI کردی حتما . . اگه التهاب تنها باشه و اکسیژن بدنت پایین نباشه چیزی نیست عفونتهای. با آنتی بیوتیک خوب میشی .
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 MRI کردی حتما . . اگه التهاب تنها باشه و اکسیژن بدنت پایین نباشه چیزی نیست عفونتهای. با آنتی بیوتی ... اکسیژنم عادی بود هیچ مشکلی نبود
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 MRI کردی حتما . . اگه التهاب تنها باشه و اکسیژن بدنت پایین نباشه چیزی نیست عفونتهای. با آنتی بیوتی ... آزیترومایسینداده چندروزه خوب میشم بنظرت
soheil0100 عضویت: 1400/11/28 تعداد پست: 4198 باید آنتی بیوتیک امپول بزنه . قرص ضعیفه . دکترت چی گفته.
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 باید آنتی بیوتیک امپول بزنه . قرص ضعیفه . دکترت چی گفته. امپول یدونه زد دگزا بعدم قرص داد
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 باید آنتی بیوتیک امپول بزنه . قرص ضعیفه . دکترت چی گفته. دکتر دگ برم؟خطرناکه؟
soheil0100 عضویت: 1400/11/28 تعداد پست: 4198 امپول یدونه زد دگزا بعدم قرص داد چون طول کشیده ادامه دار بشه خطرناکه . باید یه آنتی بیوتیک قوی امپول سریع بزنه.
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 چون طول کشیده ادامه دار بشه خطرناکه . باید یه آنتی بیوتیک قوی امپول سریع بزنه. باید برمپس
marjan9623 مدیر استارتر عضویت: 1398/11/09 تعداد پست: 2187 ببین برو متخصص ریه سلام ببخشید هستید شما یسوال دارم