2789
عنوان

اسلیو

65 بازدید | 2 پست

فردا صبح عمل دارم..خوشحالم ولی استرس هم دارم..از عمل نمیترسما ولی درک نمیکنم چرا استرس دارم🥺 کسی انجام داده بیاد یکم منو دلداری بده؟🤣

خداجونم شکرت...ممنون بخاطر معجزه قشنگت بعد از ۵سال بهترین هدیتو تقدیمم کردی خدایا خودت نگهدارش باش(انشاالله قسمت همه منتظرا)

سلام  عزیزم   هیچ  اشکالی  نداره  


منم  عروسی  های  دعوت  بودم  نزدیک   یعنی  کسانی  که  از  من  دور  تر  بودن    رفته  بودن  ارایشگاه  گرون  چنان  ارایشی  کرده  بوده  که  اصلا  قابل  شناساییی  نبودن   همه  لنز  و   مو  صاف   اصلا  مثلا  من  خواهر  شوهرم  رو  نمیشناخنم  



ولی  من   یه  کرم  و  یه  رژ  ساده  زدم  از  همون  که  قبلا  میزدم  و  یه  مانتو  پوشیدم  از  همون  های  که  قبلا  میپوشیدم   وسلام  



تمیز  و  مرتب  بودم   خوش  بو   بدون  بوی  عرق  حتی  بدون  عطر 


و  با  لباس  های  همیشکی  و  کاملا  تمیز  


خیلی  هم  بد  نگذشت  و  خوب  بود  


حیف  پول  واسه  یه  شب  خرج  بشه بعدش  هم  به  درد  نمیخوره 



من  هدف  های  دیگه  ای  داشتم   و  صبح  اش  هم  رفتم  سر کار  تموم  شد  رفت 



ارهههه من اسلیو کردم توی تهران

من مدتها بین رژیم و جراحی مردد بودم 🤔 میترسیدم عمل کنم ولی از طرفی هم میدیدم رژیمها نتیجه دائمی ندارن. بعد از تحقیق زیاد بالاخره تصمیم گرفتم اسلیو انجام بدم. پیش دکتر فرزاد عبدالهی پور جراحی کردم. اوایل نقاهت باید خیلی آهسته غذا خورد ولی کمکم بدن عادت میکنه و شرایط بهتر میشه

خیلی راضی ام

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792