2777
2789
حس میکنم پوست نسبتا سفید و دستای کشیده اس داری بینیتم بلندهاندامتم نسبتا لاغر و نرماله


چه وایبی ازم میگیری؟ ماه تولدم؟ کنکوریم پزشک میشم؟ یا دندون پزشک یا داروساز؟

ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ، دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد✨💜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حس میکنم پوست نسبتا سفید و دستای کشیده اس داری بینیتم بلندهاندامتم نسبتا لاغر و نرماله

ایا با. N. ازدواج میکنم؟ یا با. A.؟ 

در اینده دانشگاه چی میخونم تجربی ام؟ 

رنگ لباسم یا ماه تولدم یا فصل ممنونم 

حس میکنم پوست نسبتا سفید و دستای کشیده اس داری بینیتم بلندهاندامتم نسبتا لاغر و نرماله

میشه بگی سعید در مورد حس علی بهم راست گفت یانه؟

..

اول اون پیشنهاد میده یا من؟ فردا به قولش عمل میکنه؟

حس میکنم پوست نسبتا سفید و دستای کشیده اس داری بینیتم بلندهاندامتم نسبتا لاغر و نرماله

فرد مورد نظرم کی بهم پیام میده .میشه بگی عزیزم؟

خدایا تمام زندگی ام رو خودت نقاشی کن من به قلم تو ایمان دارم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز