2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ایشون که یک هفته هست عضوه

همکلاسیمه کل حدساش درست در اومد اون یکی اکانتش تعلیقه

بآ مَن دَرموُرِدِه آیَندِه بَرنآمِه نَریز مَن شآیَد هَمین فَردآ اَز پَنجِرِه پَریدَم پآیین🎀

حس میکنم پوست نسبتا سفید و دستای کشیده اس داری بینیتم بلندهاندامتم نسبتا لاغر و نرماله

عزیزم میشه بگی پزشکی میارم؟

کی ازدواج میکنم با چجور ادمی؟

بچه ها اگه شد برام دعا کنید چیزی که میخوام بشه ، ممنونم🤍

حس میکنم پوست نسبتا سفید و دستای کشیده اس داری بینیتم بلندهاندامتم نسبتا لاغر و نرماله

مجدد باهام ارتباط میگیره؟ دیدار داریم؟

درخواست دوستی قبول نمیشود⛔️ خدایا مرایک لحظه به حال خودم وامگذار🤲خدایا خودمو و عزیزانم رو عاقبت بخیرکن آمین🤲اللهم صل علی محمد

حس میکنم پوست نسبتا سفید و دستای کشیده اس داری بینیتم بلندهاندامتم نسبتا لاغر و نرماله

یکم من هم توصیف میکنی لطفا؟؟

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز