بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من ۱۶ هفتگی سقط کردم الان ۴۲ روزِ خونریزی و لکه بینی دارم😣😥
سلام.ببخشید شما دلیل سقطتون چی بود.منم ۱۶ هفته با قرص سقط کردم البته تو سونو مشخص شده بوده که از هفته سیزده رشد نداشته ضربان قلبش متوقف شده.۴ آبان سقط کردم.نمیدونم کی اقدام کنم ؟یه سقط دیگه هم تو فروردین داشتم.توی شیش هفته😭
سلام.ببخشید شما دلیل سقطتون چی بود.منم ۱۶ هفته با قرص سقط کردم البته تو سونو مشخص شده بوده که از هفت ...
سلام. من پسرم ماژور بود ناچار شدم سقطش کنم. با شیش تا قرص سقط نشد یه چیز تو سرمم تزریق کردن که همون لحظه دردم گرفت و تو دوساعت سقطش کردم. بعد هم بردنم اتاق عمل کورتاژ انجام دادن. ۱۳ آذر سقط کردم.دکترم گفت از بعد پریود اولت میتونی باتوجه به شرایطت اقدام کنی.
به نظرم حتما برو پیش دکترت و شرایطت رو باهاش درمیون بزار بعد اقدام کن.ایشالا خدا بهت به زودی یه بچه ...
دکترم گفت تا سه ماه بعد ولی اطرافیان میگن که تا ۶،۷ ماه دیگه.فعلا دارم آزمایشات مخصوص،سقط رو پیگیری میکنم.خیلی ممنون.ایشالا شما هم به زودی صاحب بچه های سالم و صالح بشین