2777
2789
عنوان

بچم سقط شد

| مشاهده متن کامل بحث + 1638 بازدید | 51 پست
ایشالا یه خوشگلتر و تپل مپلی میاد به جاش 

ولی هیچی جای این یکیو نمیگیره

تا ابد ده تا بچه هم بیارم غم این بچه رو دارم

گروه قرمز🤫😐وزن اولیه ۹۰ ⁦☹️وزن فعلی ۸۷ وزن هدف۶۰تاریخ شروع:۹۸/۷/۱۸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی سخته خدا نسیب کافرشم نکنه

ایشالا دفعه ی بد ناراحت نباش گلم . منم اولیمو سقط کردم . انگار همهی دنیا رو سرم خراب شده بود . ولی حالا پسرم ۵ سالشه . ایشالا ۳ تا ۴ ماه دیگه دوباره باردار میشی 

اخی ،انشالا زود جبران بشیو دوباره نی نی دار بشی،شما همونی بودی که رشدش متوقف شده بود وساکتون  پ ...

نه

گروه قرمز🤫😐وزن اولیه ۹۰ ⁦☹️وزن فعلی ۸۷ وزن هدف۶۰تاریخ شروع:۹۸/۷/۱۸
من ۱۶ هفتگی سقط کردم الان ۴۲ روزِ خونریزی و لکه بینی دارم😣😥

عزيزم بچه تو بزرگ بوده اخه واس من به قلب هم نميرسيدن

عزيـزاى دلــم واسـه سلامتى خانوادم يه صلــوات ميفرستى؟!😍ممنونم🙏🏻🙏🏻😘💞
ولی هیچی جای این یکیو نمیگیره تا ابد ده تا بچه هم بیارم غم این بچه رو دارم

داغ اولاد سخته می فهمم من بچه نه ماهه ام را از دست دادم اگه بزرگتر می شد و می رفت برات سختتر بود فقط خدا را شکر کن حتما حکمتی تو کار بوده

در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن                   من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

حتما يه حكمتي توش بوده عزيزم

خواهر دوست شوهرم بعد از ٢٣ سال باردار شد من وقتي شنيدم از خوشحالي گريه ميكردم كل خانواده و اطرافيان حتي غريبه ها براش خوشحال بودن دو شب پيش دوست شوهرم رو ديدم حال خواهرش رو پرسيدم گفت همين امروز بچش سقط شد هنوز نو شُك هستم هر وقت بهش فكر ميكنم اشك تو چشام جمع ميشه

ان شاالله كه خدا به همين زودي بهتون ني ني بده

هنوز مادر نشدم، اما میدانم که خیلی دلم برای کودک نداشته ام تنگ شده.دلم لک زده برای کودکی که جای خالی اش تنها دغدغه زندگی ام شده.دلبندم هنوز ملاقاتت باخدا تمام نشد! تمام گفته ها و ناگفته ها را تحمل کردم تا روزی تورا در آغوش بگیرم.بیا که دیگر تاب نگاه های سنگین جماعت را ندارم! بیا و در مقابل دیدگان پدرت سرافرازم کن.راستش را بخواهی از روی پدرت هم خجالت ميكشم. عزیزم، اینجا برای داشتنت دست به هر کاری زدم، هزار درد را متحمل شدم.من خودم را همین حالا مادر می دانم برای داشتنت از یک مادر واقعی هم بیش تر سختي کشیدم، بی منت!!! اما هیچکس مرا مادر خطاب نمی کند،می دانی تا تو را نداشته باشم هیچکس مرا مادر به حساب نمی آورد.عزیزترین آرزو هایم،بیا و رویا هایم را سر و سامان بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792