2777
2789
عنوان

عمل بینی

6120 بازدید | 22 پست

سلام دوستان به نظرتون دکتر قضاوی متخصص گوش و حلق و بینی توی اصفهان برای عمل بینی کارش خوبه اگه میتونید راهنمایی کنیدممنونم

خدایا فقط امیدم به خودته و محتاج نگاهتم میدونم که صدامو میشنوی هواموداشته باش کمکم کن🌼🌼🌼🌼 خودت سوپرایزم کردی خودت هم نگه دارش باش به حق بنده های خوبت هیچکسیو ناامید نکن

من نميشناسم ولي سعي كنيد براي جراحي زيبايي به دكترايي با تخصص جراحي پلاستيك و زيبايي مراجعه كنيد چون اونا از اول تخصصشون همين بوده

ولي متخصص گوش و حلق و بيني تخصصش چيز ديگه ست ولي دوره زيبايي هم كنار اون ديده

کاربر عزیز اگه ناراحت میشی رپلایت کنم رپلای دونتو ببند....  یا یه گوشه تو امضات بنویس رپلای نکنین 😵😵😵.   فک میکنی خیلی شاخی رپلایت میکنی بعد میگی باشما نبودم         نخیر نظر دادی باید جواب بشنوی دیر اومدی نخوا زود بری😵شاید برا همین کاراته که اینجایی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دکتر طرزی که منم خیلی تعریفشو شنیدم فک میکنم هزینه عمل دکتر طرزی هم بالا باشه 

خدایا فقط امیدم به خودته و محتاج نگاهتم میدونم که صدامو میشنوی هواموداشته باش کمکم کن🌼🌼🌼🌼 خودت سوپرایزم کردی خودت هم نگه دارش باش به حق بنده های خوبت هیچکسیو ناامید نکن

هزینه دکتر قضاوی زیاد نیست کلا من از عمل بینی میترسم بااین که شکستگی بینی توی کودکی برام پیش اومده و الان بینیم گوشت اضافه داره ولی از عمل بینی چون ریسکه واقعا میترسم 

خدایا فقط امیدم به خودته و محتاج نگاهتم میدونم که صدامو میشنوی هواموداشته باش کمکم کن🌼🌼🌼🌼 خودت سوپرایزم کردی خودت هم نگه دارش باش به حق بنده های خوبت هیچکسیو ناامید نکن
من نميشناسم ولي سعي كنيد براي جراحي زيبايي به دكترايي با تخصص جراحي پلاستيك و زيبايي مراجعه كنيد چون ...

بله شما درست میگی اونا کارو تخصصشون جراحی زیبایی و پلاستیکه و مطمئن ترن 

خدایا فقط امیدم به خودته و محتاج نگاهتم میدونم که صدامو میشنوی هواموداشته باش کمکم کن🌼🌼🌼🌼 خودت سوپرایزم کردی خودت هم نگه دارش باش به حق بنده های خوبت هیچکسیو ناامید نکن

من برای معاینه پیش دکتر قضاوی رفتم ولی اصلا نمیدونم کارش چطوره 

خدایا فقط امیدم به خودته و محتاج نگاهتم میدونم که صدامو میشنوی هواموداشته باش کمکم کن🌼🌼🌼🌼 خودت سوپرایزم کردی خودت هم نگه دارش باش به حق بنده های خوبت هیچکسیو ناامید نکن
هزینه دکتر قضاوی زیاد نیست کلا من از عمل بینی میترسم بااین که شکستگی بینی توی کودکی برام پیش اومده و ...

عملش مشکلی نداره متاسفانه عوارض بعدش که تا زمان پیری هم گریبان گیره مشکل عظیمیه


کارش خوبه ولی تا ببینید شما از خوب چه انتظاری داری جانا

ینی چی ؟؟خوب خب ینی پره های بینی یکی باشن بینی تیغه اش صاف باشه مشکل تنفسی نداشته باشم از افتادگی بینی هم میترسم 😆

خدایا فقط امیدم به خودته و محتاج نگاهتم میدونم که صدامو میشنوی هواموداشته باش کمکم کن🌼🌼🌼🌼 خودت سوپرایزم کردی خودت هم نگه دارش باش به حق بنده های خوبت هیچکسیو ناامید نکن
عملش مشکلی نداره متاسفانه عوارض بعدش که تا زمان پیری هم گریبان گیره مشکل عظیمیه

شما بینیتو عمل کردی 

خدایا فقط امیدم به خودته و محتاج نگاهتم میدونم که صدامو میشنوی هواموداشته باش کمکم کن🌼🌼🌼🌼 خودت سوپرایزم کردی خودت هم نگه دارش باش به حق بنده های خوبت هیچکسیو ناامید نکن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز