hafensj مدیر استارتر عضویت: 1401/05/02 تعداد پست: 195 عنوان طلا یا سکه 60 بازدید | 4 پست کدوم ۱۰ سال دیگه خیلیییی میکشه بالا؟هر ماه میخوام یا طلا یا سکه کم یا زیاد بگیرمنظرتون چیه؟ 1403/12/23 | 11:42 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dony_a عضویت: 1403/02/01 تعداد پست: 1359 سکه امامی تقریبا 60 گرفتم الان تقریبا 80 عه چند ماه پیش هرسال سکه میدن بیرون قبلا میدونستیم باید ۸۶ بگیریم الان باید چیکار کرد
prinx عضویت: 1401/03/30 تعداد پست: 4411 هرسال سکه میدن بیرون قبلا میدونستیم باید ۸۶ بگیریم الان باید چیکار کرد بری طلافروشی راهنمایی میکنن
مهتاب007 عضویت: 1402/07/26 تعداد پست: 19767 شک نکن سکه بهتره یا نیم یا ربع. اینا بهتر از طلان زمانه بس که پلیدو پلشت و مسخره شد، عیارسنجی خورشید کار شب پره شد!