یادمه یه رمانی خوندم دو فصل داشت اگه اشتباه نکنم اسم رمانش آواتار بود اونو خیلی دوست داشتم در مورد کنترل کنندگان چهار عنصر باد و اب و خاک و اتش
یه رمان دیگ هم خوندم دختره میره تو زمان گذشته مثلا زمان کوروش کبیر و اینا اسم رمانش تیدا زاده نور یا تاریکی بود