2777
2789
عنوان

سوپم بو میده

96 بازدید | 11 پست

جو پوست کنده گذاشتم ۴ روز خیسیده بود تو یخچال خوب شستمش گذاشتمش تو سوپ سوپمم با مرغ درست کردم ولی حالا میبینم بوش خیلی عادی نیست بوی خوش گوجه و ادویه رو نمیده ی چیزا سیاه اومده قاطیش البته یه کوچولو خیلی خیلی کم بغلاش ته گرفته بود همش زدم ممکنه این سیاهیا برا اون باشن؟ یا بوش بخاطر ته گرفتگیش باشه؟

جو پوست کندمم قدیمی بود اما سالمه سالم نکنه ۴ روز تو اب تو یخچال بود خراب شده؟ یه عالمه مرغ توشه

اقایونی که هَوَل تشریف دارید درخواست ندید متاهل هستم حتی اگر تاپیک بزنم که با همسرم مشکل دارم باز شما فک نکن خبریه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من که تا حالا سوپ جو نپختم ولی دیگه چهار روز خیس مونده بو گرفته هرچند تویخچال

کاربران عزیز لایک نفرماییییید🌈 کاربری خربوریدان دیگه نیست پس انقد به کاربری من گییییییر ندید😏نی نی یار عوض نمیکنه والا وگرنه هم خودم و راحت میکردم هم شما رو.فضولا🌚

۴ روز تو اب باشه میگنده خب

اگه فیلم چوکور نسخه زیرنویس رو ندیدی ،با من از فیلم حرف نزن🖤همه روح و تنم مرد ،،، واسه من وطن مرد🖤 خیابانی پوشیده از ترس 📌بیچاره گوسفندی که در گله زندگی میکند و گمان میکند اگر بی سرو صدا بچرخد ، هیچگاه نوبت او نخواهد شد...! پروف خودمم شات نگیرید ممنون. 🖤اخرش میفروشی ستارتو واسه نور شمع 🖤 🤍🤍🤍 . ....... میگن ادمارو از بدیای گذشتش قضاوت نکن شاید سحر توبه کرده باشه اما من میگم ادمارو از خوبیای گذشتشون نشناسید ممکنه همین امروز صب کثیف شده باشه، میدونی بحثه روحه.****تتلو**** ❤️

داداش ۴روز واسه جوپرک کمه ۴سال باید میزاشتی تواب 😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اقایونی که هَوَل تشریف دارید درخواست ندید متاهل هستم حتی اگر تاپیک بزنم که با همسرم مشکل دارم باز شما فک نکن خبریه

داداش ۴روز واسه جوپرک کمه ۴سال باید میزاشتی تواب 😂😂

تو هم مثه من قاطیشون میکنیا

جو پرک زود میپزه این پوست کندس که دیر میپزه

اقایونی که هَوَل تشریف دارید درخواست ندید متاهل هستم حتی اگر تاپیک بزنم که با همسرم مشکل دارم باز شما فک نکن خبریه

من که تا حالا سوپ جو نپختم ولی دیگه چهار روز خیس مونده بو گرفته هرچند تویخچال

بو کردم بو نمیداد

اقایونی که هَوَل تشریف دارید درخواست ندید متاهل هستم حتی اگر تاپیک بزنم که با همسرم مشکل دارم باز شما فک نکن خبریه

ادمو بذاری ۴ روز تو اب بو کپک میگبره خواهر من وا بدهبریز بره مریض میشین

بو نمیداد اخه جو بو نمیداد بازم خوب شستمش

اقایونی که هَوَل تشریف دارید درخواست ندید متاهل هستم حتی اگر تاپیک بزنم که با همسرم مشکل دارم باز شما فک نکن خبریه

احتمالا جو زیاد تو آب مونده خیس خورده یه بو میده برای خودمم پیش اومده چند روز حبوبات خیس کردم بوی نا ...

اخه خوده جو قبل پخت بو کردم بو نمیداد

اقایونی که هَوَل تشریف دارید درخواست ندید متاهل هستم حتی اگر تاپیک بزنم که با همسرم مشکل دارم باز شما فک نکن خبریه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز