2777
2789
عنوان

تپلویم تپلو🥹😅

241 بازدید | 25 پست

دوستان من خیییلی خوراکم کمه یعنی حتی گاهی ناهار نمیخورم با اینکه هرکی ب هیکلم و تپلیم نگاه کنه فک میکنه من چقدر میخورم اما حرص و جوش میخورم تپل میشم و کلا با داداشم استعدادش و دارممم 

این روزا دیگ واقعا رفته رو مخم نمدونم تیروئیدی دارم یا چی

چیکار کنم ب نظرتوون واقعا رو مخمه چند روزه😔

همسر دارم و دوسم داره و اوکیه اما خودم میخوام دلیلش و بدونم رفته رو مخممم😔

بیایید یکم حرف بزنید یا پیشنهاد بدید نظری چیزی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیرینی و قندو شکلات و نوشابه واقعا زود چاق میکنن من اگه اینارو نخورم وزن نمیگیرم

شایدم شما وزنت ثابته تحرک بیشتر نیست یا غذات کمتر که باعث کاهش وزن بشه

کز دیو و دد ملولم  و انسانم آرزوست .#فلسطین 🖤🥀 /  به خطـوط پیشانی ام نه ! به ترک های قلبــم نگاه کن و ببین اوج خستگی ام را .  .  🌱کاربری دست دو نفره
خب چکاپ بده دیگه ممکنه تیروئید باشه

اخه قبلا چکاپ دادم با اینکه تپلم هیییچ مشکلی نداشتم بعد شنیدم تیروئید جداس

اما آخه اگ اونم نباشه رو مخمه خوراکم کمه و اینجوری😔

تیروئید علائم داره عزیزم و شاید مشکل پر بودنتون ارثی باشه یا همون استعدادی ک میگید

علائمش میدونی چیه عزیزم؟؟


اره استعداد دارمم کلا ،اینم بگم استخون بندیم درشته مثل عمه‌هام چهارشونه‌ام ولی شکم و پهلو رفته رو مخمم خوراکم زیاد نیس حرص میحورم تپل میشم،دیگ واقعا نمدونم برا چیه و چیکار کنم چند روزه رو مخمه😔

پریودم بودم حس میکنم بدنم کلا ریخته ب هم دارم کلافه میشم ازین حس😔

شیرینی و قندو شکلات و نوشابه واقعا زود چاق میکنن من اگه اینارو نخورم وزن نمیگیرمشایدم شما وزنت ثابته ...

باورتون میشه ازینام اگ بخوام بگم زیاد فقط نوشابه میخورم بقیه رم خییلی کم و گاهی

 من وقتی لاغر میکنم چون استخون بندیم درشته وزنم ثابته سایز کم میکنم🙁

علائمش میدونی چیه عزیزم؟؟اره استعداد دارمم کلا ،اینم بگم استخون بندیم درشته مثل عمه‌هام چهارشونه‌ام ...

اره متوجم چی میگید اتفاقا یکی از دوستام اینطوری بودن

احساس خفگی داشتید تا حالا تو گلو؟

علائم زیاد داره عزیزم

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

اخه قبلا چکاپ دادم با اینکه تپلم هیییچ مشکلی نداشتم بعد شنیدم تیروئید جداساما آخه اگ اونم نباشه رو م ...

من با اینکه پاهام مدام یخ بود و خستگی زیاد داشتم 

آزمایش تیروئید دادم گفت نرماله 

ولی چاقیم برا اینه وقتی استرس میگردم میرم چیز شیرین میخورم فقط

اره متوجم چی میگید اتفاقا یکی از دوستام اینطوری بودناحساس خفگی داشتید تا حالا تو گلو؟علائم زیاد داره ...

چیکار کردن؟

اره ی مدت خییلی

هوفف رفته رو مخمم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خیانت پدر

خاطره000 | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز