2777
2789
عنوان

شوهر خسیسه

163 بازدید | 10 پست

وقتی ازدواج کردیم ده سال پیش قرار بود پدرشوهرم برامون خونه بخره که نخرید چون بچه توی خونه زیاد داشت شوهرمم همیشه ندار بود و هیچ وقت از باباش طلب پول نمیکرد بماند که وضع مالیشون خوب بود اما چون من و خانوادم ادمای سخت گیر نبودیم اونم خودش ب زحمت ننداخت برا دوتا جاریم خونه خرید یکیشون الان همسایه ما شده پدرشوهرم براش خرید ، کابینت و بریز و بپاش چیزایی که ارزوی منه ، من تو حسرت یه اشپزخونه خوشکل بودم همیشه گاهی تو حسرت حتی یه لامپ خیلی حسودیم میشه شوهزم اصلا درک نمیکنه بهم میگه تا یه تخته این زبون بسته ها میزنن چرا تو اخم و تخم میکنی برا من من زبون درازم اونا زبون بسته حالم انقد بد که نگو راه بجایی ندارم . دلم میخواد تو ازمون اموزگاری قبول بشم حداقل هارو بخرم شوهرم خیلی ملاحظه کار اصلا خرج برا زیبایی خونه نمیکنه 

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 

هیچ موقع پدرشوهرم نمیبخشم خیلی بیشعورن انقد تو این زندگی اذیت شدم ک حد نداره

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 

خدا بهت صبربده یعنی اقایونی ک اینجور رفتارها اشتباهی دارن شما خانما کوتاه نیاین در مقابل اینجور رفتارها اشتباه وسمی بهشون میگن ، یا اگه گذشت کردین باید منتظر سختی های بیشترش باشین یکسری خانما با گذشت کردن ومعرفت گذاشتن باعث شدن پروو تر بشن 

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا بهت صبربده یعنی اقایونی ک اینجور رفتارها اشتباهی دارن شما خانما کوتاه نیاین در مقابل اینجور رفتا ...

حالم بده ، تازه انقد پرو هست که این خوبیا و گذشت های من هیچ به چشمش نمیاد حتی یادش نیست چه سختیا و خون دلها که من نخوردم و همه ی عذابش افتاد برای بچها زندگیم با حسرت گذست این باعث سد من مادر خوبی نباشم بچهام ب ویژه اولی خیلی اذیت شد

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
مقصر اصلی فقط و فقط،شوهرته

و منی ک دلم به حال نداشتنش سوخت امشب تو دیوار یه ایفن دیدم دویست هزار تومن میگم قیمتش خوبه گوشی خودمون خرابه اینو بخر میگه مگه دیونم همیطور بگو کیه مگه با ذر چقد فاصله داری چقد دلم یه ایفن تصویری میخاد منک همیشه تنهام یه نفر در میزنه تموم تنم میلرزه یعنی 200هزار تومن اینقد زیاد؟؟؟؟؟ نگفتم چهارتومن بده تصویری بخر تقصیر من خره

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 

[QUOTE=374892915]حالا واقعا ۲۰۰ تومن نداره؟؟ شغل شوهرت چیه؟[/QU 

معلومه که داره حقوقش خوبه البته وامم داره اما دستش به دهنش میرسه اما فقط به ابنده و پیشرفت فکر میکنه اصلا زندگی نمیکنیم

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
حالم بده ، تازه انقد پرو هست که این خوبیا و گذشت های من هیچ به چشمش نمیاد حتی یادش نیست چه سختیا و خ ...

مشخص خانم بامعرف خوبی هستین  سازش هم فایده نداشت ولی خیلی زیادگذشت کردین جزء وظیفه هات دیده میشه چون سوداستفاده گرا اینطورین تصمیم بگیر انجام برسون به اندازه کافی سختی ها کشیدین زجراورش نرسونید تصمیم بگیرین انجام

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

مشخص خانم بامعرف خوبی هستین سازش هم فایده نداشت ولی خیلی زیادگذشت کردین جزء وظیفه هات دیده میشه چون ...


😔😔😔😔

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 
😔😔😔😔

سرتون هم بالا بگیرین شما قوی هستین 

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز