شاید کمو بیش منو بشناسین حقیقتن خسته شدم ادمی نیستم بخوام چصناله کنم ولی واقعا رباتم نیستیم تا یه جایی میتونم بوده روز هایی از لحاظ روحی اوکی نبودم چه داخل سایت چه چت چه هرجا اصلا به روز ندادم و بر عکس با اون وضع به بقیه امید زندگی بدی تا اونجایی هم که بوده اگرم حس بدی گرفتم برای حس ششم یکی یه جوری بهش گفتم نخواد تلقین بد کنه که احتمالش بیشتر کنه ته دلش فکرای خوبی داشته باشه کلی محبت کنی اخرشم هیچ چون به خودم میرسم یا عکسای خوبیم میگرم هر به چند ماهی زیاد نه فک میکنن اره دورم خیلی شلوغه بعد که بام اشنا میشن میگن چیزی که تصور داشتیم نبودی مخصوصا محیط های بیرون چه دخترش چه پسرش خیلیام از دستم دلخور میشن که تاپیک هاشون یا پیام شخصی جواب نمیدم الان وضعم اینه با کلی محبت تو تنها تری تنهای اره قویت میکنه به شدت ولی خب تا یه جایی تهش یکی نباید باشه بیایی بگی فلانی امروز این کارو کردیم تو چیکا کردی خب همه یه حس خوبه رو میخوان همش یه طرفه بوده همین دیگ گفتم بگم یکم کم شه سوالتون بگین جواب میدم
همیشه دعاکنید: چشمانی داشته باشید که بهترین ها را در آدم ها ببیند قلبی که خطاکارترین ها را ببخشد ذهنی که بدیها را فراموش کند و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را ازدست ندهد…
آبی . زرد حسم سفیدم هس ولی خب همین سه تا بیشتر روشون هسم
همیشه دعاکنید: چشمانی داشته باشید که بهترین ها را در آدم ها ببیند قلبی که خطاکارترین ها را ببخشد ذهنی که بدیها را فراموش کند و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را ازدست ندهد…
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.