2777
2789
عنوان

اوتیسم

| مشاهده متن کامل بحث + 227 بازدید | 31 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درکش چطوره؟بهش بگی بروتوپ وتوی اتاق بیارمتوجه میشه؟ازانگشت اشاره استفاده میکنه؟اززبان بدن میتونه منظ ...

بهش بگم برو‌وسایلتو جمع کن که بریم بیرون سریع می‌ره جمع می‌کنه یا اگ بگم برو کاپشنتو و کلاتو بیار که بریم بیرون می‌ره میاره 

آنلاین میتونید ویزیت بشید با پزشک های خوب

اره اینجوری هم خوبه 

البته یک چند روزی صبر میکنم ببینم تلویزیون چقدر تاثیر داره تو حرف زدنش انشاءالله که خوب بشه نیازی نباشه به دکتر

از نوزادی تلویزیون و جوشی زیاد میدید تازه از دیشب ک تو گوگل سرچ کردم دیگ تلویزیون روشن نکردم

تجربه ی خودم وهزاران مادر در تاخیر کودکان فضای مجازی هست.تو اروپا تلوزیون برا زیر دوسال کاملا ممنوع هست. کاش من اینا رو زود میشنیدم

خدایا تمام زندگی ام رو خودت نقاشی کن من به قلم تو ایمان دارم
از نظر شما ینی مشکلی عس؟واسه این بیماری؟

معمولا کودکانی که دیر شروع به حرف زدن میکنند و تکلم خیلی کمی دارند‌ طیف محسوب میشن ولی کاملا قابل درمانه و حای نگرانی نداره

سلام عزیزم .....بررسی کنی پیش یک کاردرمانگر یا گفتاردرمان یا روانپزشک غیر پولکی بد نیست ......اینجا هم ما تجربومونو میگیم......معلوم نیست درست باشه .......منکه فکر میکنم ....زیاد نت رو خوندی اما خوب نگرانیت هم طبیعیه....یک غربالگری بکن 

سلام عزیزم .....بررسی کنی پیش یک کاردرمانگر یا گفتاردرمان یا روانپزشک غیر پولکی بد نیست ......اینجا ...

اره تا قبل از اینکه یه کلیپی داخل اینستا دیدم اصلا نمی‌دونستم که حرف نزدنش به همچین چیزی ممکنه ربط داشته باشه 

اره اینجوری هم خوبه البته یک چند روزی صبر میکنم ببینم تلویزیون چقدر تاثیر داره تو حرف زدنش انشاءالله ...

عزیزم تلویزیون به شدت برای زیر سه سال خطر داره

یکچیزی داریم به نام سندروم صفحات الکترونیک

کودکانی هستن که اوتیسم نیستن اما بر اثر استفاده زیاد از صفحات الکترونیک علائم اوتیسم دارن

هیچ علامتی بچه شما نداره، گفتار هم محیط غنی کنید و تا سه سال صبر کنین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز