2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

باور کن بیشتر آدما اینطوری ان فقط بہ خدا توکل کن اگہ برات مقدورہ برو قبرستان آخرمون اونجاست

ببین من ۹ ماه افت قند دارم جرات نمیکنم بیرون برم میترسم غش کنم. وزنم روز به روز داره بالا یمره

من خوش هیکل بودم شهرهی شهر بودم الان بد هیکل شدم و افسرده . کاش این کابوس تموم شه

خدا کافیست

ببین من ۹ ماه افت قند دارم جرات نمیکنم بیرون برم میترسم غش کنم. وزنم روز به روز داره بالا یمرهمن خوش ...

برو دکتر تحت نظر دکتر رژیم بگیر ورزش کن باور کن زندگی رو نمیخواد خیلی جدی بگیری وقتی نمیدونیم تا چندوقت دیگہ زندہ ایم چرا غصہ بخوریم این ۲روزہ دنیا راشاد باش بہ ھیچی حساس نشو

برو دکتر تحت نظر دکتر رژیم بگیر ورزش کن باور کن زندگی رو نمیخواد خیلی جدی بگیری وقتی نمیدونیم تا چند ...

آخه با افت قند نمیشه رژیم گرفت. بله واقعا به این نتیجه رسیدم دنیای هیچ ارزشی نداره


من شادترین آدم بودم الان غمگین ترینم.خدایا هوای دلمو داشته باش

خدا کافیست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز