والکور۳ مدیر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 2468 عنوان کمک😨 | مشاهده متن کامل بحث + 346 بازدید | 41 پست پرده هام رو باوایتکس شستم زرد شده چیکارکنم سفید سه.فکرکنم زیاد موند تو وایتکس 1403/12/18 | 22:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ننعلی عضویت: 1401/07/23 تعداد پست: 9391 امان از دست ما خانوما که هر یال تو خونه تکونی یه دسته گل به اب میدیم اخرش هم خودمون رو ناکار میکنیم
کیک_عسلی_غمگین عضویت: 1403/07/13 تعداد پست: 4601 با تاید وایتکس هردو خیس کردم ولی وقت نشد وهوام خوب نبود دو روز موند الان زردن بزار تو آب جوش و جوش شیرین تو اگر در پی آنی برو این منم که در پی خویشم و بس🤚💫
والکور۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 2468 شاید از خشکشویی بپرسی راه حل بدن. در دسترس ندارم🤕
یه_بنده_خدای_غمگین عضویت: 1403/09/08 تعداد پست: 3946 با تاید وایتکس هردو خیس کردم ولی وقت نشد وهوام خوب نبود دو روز موند الان زردن نباید میذاشتی بمونهدوباره بزار تو وایتکس و سریع خشک کن میشه یه صلوات برای حاجتم بفرستی؟ 🤍
والکور۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 2468 بزار تو آب جوش و جوش شیرین تو ماشین میشه بندازم ؟
یه_بنده_خدای_غمگین عضویت: 1403/09/08 تعداد پست: 3946 اگه با نم یکی دو روز مونده و زرد شده اون کثیفی ابه میشه یه صلوات برای حاجتم بفرستی؟ 🤍
mesh7871 عضویت: 1402/04/01 تعداد پست: 1007 گچ ، آهک ، جوش شیرین دختر زمستان که باشی آسمان برای بی قراری هایت آغوش باز می کند...
والکور۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 2468 نباید میذاشتی بمونهدوباره بزار تو وایتکس و سریع خشک کن الان دیگه از وایتکس میترسم😵💫
کیک_عسلی_غمگین عضویت: 1403/07/13 تعداد پست: 4601 تو ماشین میشه بندازم ؟ بزا تو تشت تو اگر در پی آنی برو این منم که در پی خویشم و بس🤚💫
والکور۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 2468 اگه با نم یکی دو روز مونده و زرد شده اون کثیفی ابه ببین تو یه وان بزرگ خیس کرده بودم توی آب وایتکس وتاید یعنی کثیفی ابه؟
گلدوس عضویت: 1401/10/04 تعداد پست: 1841 من هر بار اینطوری بشه توی آب ولرم و پودر لباسشویی چند ساعت میگذارم بمونه بعد مجدد میشورم خیلی بهتر میشه گاهی هم کامل تمیز میشه
eiffeljanam عضویت: 1402/11/25 تعداد پست: 5935 با تاید وایتکس هردو خیس کردم ولی وقت نشد وهوام خوب نبود دو روز موند الان زردن خسته نباشی دو روز پرده ها رو گذاشتی تو وایتکس میخوای زرد نشه باید به فکر پرده جدید باشی
والکور۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 2468 من هر بار اینطوری بشه توی آب ولرم و پودر لباسشویی چند ساعت میگذارم بمونه بعد مجدد میشورم خیلی بهتر ... زیادن پوستم کنده شد شستم شون الانم وصل کردم دیگه حال ندارم دوباره تو تشت بشورم تو ماشینم تاثیر داره؟
گلدوس عضویت: 1401/10/04 تعداد پست: 1841 زیادن پوستم کنده شد شستم شون الانم وصل کردم دیگه حال ندارم دوباره تو تشت بشورم تو ماشینم تاثیر داره؟ تو ماشینم خوبه مطمئن باش خیلی بهتر میشه
والکور۳ مدیر استارتر عضویت: 1402/11/14 تعداد پست: 2468 خسته نباشی دو روز پرده ها رو گذاشتی تو وایتکس میخوای زرد نشه باید به فکر پرده جدید باشی امان از دست شوهر پام درد میکنه هرچی بهش میگم پوتین بگیر پام کنم خودم میشورم گفت نه کار نداشته باش خودم میشورم بیخال هی امروز فردا کرد اخرم خودم شستم.🙁