2777
2789
عنوان

چراااا

26 بازدید | 1 پست

سلام خانما من یه چیزی ذهنمو خیلی درگیر کرده میشه گیجم واقعا

یادمه از ترم دوم کلاس هشتم همه چی شروع شد دیگه حالم واقعا بد بود قبلشم گاهی حالم بد میشد اما نه به شدت الان شدیدا حالم از همه چی بهم میخوره از زندگیم سیر سیر شدم دیگه هیچی برام مهم نیست زندگیم فقط شده گریه و حال و بد شدیدا افت تحصیلی پیدا کرده بودم فکر کنید منی که معدلم نوزده و نود و سه بود اومدم روی معدل هفده و سی و سی سال اول با همه ی حال بد و شرایط سختی که داشتم کنکور دادم اما چیز خاصی قبول نشدم و دیگه ادامه ندادم تا همین حالا که بیست و دو سالمه اصلا حال من هیچ تغییری نمیکنه انگار زندگیم متوقف شده  نمیدونم چرا اینجورم از کجا دارم میخورم شدیدا زود عصبی میشم با همه دعوا دارم فقط توی یه اتاقم با یه گوشی و حال بد نمیدونم چی حالمو انقدر بد میکنه چیه که چند سال از زندگیمو ازم گرفته چی باعث شده چند سال از زندگیم تباه بشه دیگه خسته شدم دائما فکر خودکشی توی مغزم وول میخوره و این آزارم میده بخدا دیگه نمیدونم چمه حالم خیلی خیلی بده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام خوبین

ستارهst | 2 ثانیه پیش
2791
2779
2792