2789
عنوان

جدایی با بچه

189 بازدید | 16 پست

یسال نشده ازدواج کردم ،23 هفته است باردارم هم خودم هم شوهرم شاغل هستیم،شوهرم مرد خوبی نه به لباسم گیر میده نه چیزای دیگه،خانواده شوهرمم کاری بهمون ندارن.

خانواده شوهرم جوری نیستن زیاد بیان خونم و هیچ انتظاری ازم ندارن،که کمک کنم ،شوهرم داره یه خونه دو سه طبقه با داداشش میسازه تابستون آماده میشه،این هفته هم قراره ماشین جدید بخره،کاری به طلاهای من نداره،که بگه بفروشم ولی من خیلی کسل شدم هی دوست دارم جدا بشم،با بچم زندگی جدیدی شروع کنم جتی نمیدونم چرا اینجور شدم!!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوسش نداری؟

..بالاخره اسم عشقم ن تنها تو شناسنامه من اومد بلکه اسممون کنار هم تو شناسنامه س تا وروجک هم اومد...بعد ۴ سال دوستی و تلاش برای رسیدن سال ۹۳ ب هم رسیدیم...آقایونی ک تا تاپیک دعوا و قهر ازم میبینید درخواست میدید من اگر با شوهرم جنگ جهانی هم کنم بازم ی تار موشو ب هیچکس نمیدم ...افتاد؟؟؟

دیونه شدی

اگه تونستم کمکت کنم یا خندرو رو لبات اوردم از ته دلت برای زندگیم خوشبختیو بخواه💔⚘ ممنون میشم.....بالاخره منم یه روزی میام تایپیک میزنم عکسه خونمو میزارم 🤗 میگم این همون خونه ایی که یه عمر ارزوشو داشتم یه سقفی واسه خودمون باشه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792