2789
عنوان

برنج خوب

| مشاهده متن کامل بحث + 10838 بازدید | 68 پست
ببینیم چی میگن بقیه 

صدری هاشمی. برنج دم سیاه آستانه اشرفیه هم عالی

بعضیا جورین که نباید بگی خدایا به راه راست هدایتش کن بلکه باید بگی خدایا راه راس رو به سمت این کج کن😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 ممنونم خدا پدر شما و خانواده شما رو حفظ کنه چرا همیشه یه مقداری برای فروش داریم من به چندتا ا ...

عزیزم درسته الان ۲۵ تومنم‌شده ولی واقعا چرا ۲۱ چرا ۲۵؟! 

چه خبره؟!

عزیزم درسته الان ۲۵ تومنم‌شده ولی واقعا چرا ۲۱ چرا ۲۵؟!  چه خبره؟!

خب شما رب و پوشک و چیزای دیگه رو چند میخرین؟ سیب زمینی رو 7 میخریم مثلا برنج چند باید باشه؟کود 5 برابر شده کارگر روزی 200 تومنه. تازه خیلی خوبه ضربدر 5 نشده.این بهترینو و گرونترین برنج شماله که عمرا تو جایی جز از دیت کشاورز بشه خرید. من قبلا هم.گفتم یه ماه دیگه برنج پرمحصول شمال در میاد قیمتش بهتره همیشه از این کمتر بوده. بعدش چر از من میپرسین چرا 21 چرا 25.؟یه سر برنج فروشی سر کوچه تون تشریف ببرین علتشو بپرسین.من نه تاجرم نه چیزی. فقط گفتن برنج خوب پیدا نکردیم. نمیشه صادق بود؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز