2777
2789
پس اند‌‌و نبودی چی بودی خداروشکر باز نتیجه گرفتی خدا پسرتو حفظ کنهدکتر بمن گفت جنین فریز شده تا ۵ سا ...

گفت لوله های رحمیت پرازپیچ وتابه وچون شوهرت حرکت اسپرمش کنده طبیعی نمیتونی باردارشی 5درصداحتمال طبیعی باردارشدنم بودبخاطرهمون ای وی اف روپیشنهادکرد... آن شالله توهم جواب متبت میگیری...... نه تازمانیکه ازفریزدرنیومده توهمون حالته.... بیشتربخاطربالارفتن سن وعدم آمادگی رحم دکترامیگن زوداقدام کنین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزيزم 

من خودم اندومتريوز دارم 

حتما همين الان عضو گروه ايتا خانم دكتر يزديان شو و توسط يكى از پزشكان تيم ويزيت شو 

تا ارديبهشت دستورات رو انجام بده انشالله بدنت پاكسازى بشه و استرست كم بشه انتقال به خوبى انجام بشه 

تا هر وقتى استرست كنترل نشد براى انتقال نرو ،چون استرس مانع ميشه 

در اندومتريوز مشكل اصلى ما غلظت خون ،بايد خونت خوب بشه چون حتى رحم خوب باشه و بگيره هم ،غلظت خون مانع ادامه حيات جنين ميشه 

اصلا براى انتقال عجله نكن ،بدنت رو آماده كن 

متاسفانه گروه انتقال دهنده اكثرا فقط پول براشون مهمه ،ميگن گرفت كه هيچى ،نگرفت كه اينا منصرف نميشن بازم ميان و پول ميدن 

ولى نميدونن هزار برابر اون پول ،به روح و روان يك زن چه قدر ضربه ميخوره 

سرچ كن در موردش اطلاعاتت بيشتر بشه تا بدنت پاكسازى نشه ،انتقال سخته

عزیزم من هموگلوبینم توی ازمایش ۱۳ هست 

زیاد ک نیست عددش ک بگم غلظت دارم 

این جرفا جیه همیشه ام کم خونی دارم قرص اهن میخورم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش