سلام عزيزم
من خودم اندومتريوز دارم
حتما همين الان عضو گروه ايتا خانم دكتر يزديان شو و توسط يكى از پزشكان تيم ويزيت شو
تا ارديبهشت دستورات رو انجام بده انشالله بدنت پاكسازى بشه و استرست كم بشه انتقال به خوبى انجام بشه
تا هر وقتى استرست كنترل نشد براى انتقال نرو ،چون استرس مانع ميشه
در اندومتريوز مشكل اصلى ما غلظت خون ،بايد خونت خوب بشه چون حتى رحم خوب باشه و بگيره هم ،غلظت خون مانع ادامه حيات جنين ميشه
اصلا براى انتقال عجله نكن ،بدنت رو آماده كن
متاسفانه گروه انتقال دهنده اكثرا فقط پول براشون مهمه ،ميگن گرفت كه هيچى ،نگرفت كه اينا منصرف نميشن بازم ميان و پول ميدن
ولى نميدونن هزار برابر اون پول ،به روح و روان يك زن چه قدر ضربه ميخوره