ممنون ازت خیلی برام دعا کن شرایط خوبی ندارم
هم برای مشکل نازایی ناراحتم کلی استرس دارم ک انتقالم اردیبهشت منفی نشه
هم خاهرم مشکلات زندکی داره براش ناراحتم
کلا از بچکی زندگی خوب نداشتیم خانواده پر تنشی داشتیم
اصلا دگ تحمل ندارم برام هیلی دعا کن حداقل این یه موضوع بچه دار شدن جل شه