2777
2789
اصلاح سبک فلورا تاجیکی رو انجام بده.باشگاه برو پیاده روی کن.ب قند و شکر و تنقلات هم لب نزن

وقتی کیست تشکیل شده دگ پیاده روی کنم هر کاری کنم مگ از بین میره مک از الکیه اونم چی کیست اندومتریوز ک پر از خونه داخلش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاالله خیلی زود نتیجه میگیرین.واستون حمد میخونم

ممنون ازت خیلی برام دعا کن شرایط خوبی ندارم 

هم برای مشکل نازایی ناراحتم کلی استرس دارم ک انتقالم اردیبهشت منفی نشه 

هم خاهرم مشکلات زندکی داره براش ناراحتم

کلا از بچکی زندگی خوب نداشتیم خانواده پر تنشی داشتیم 

اصلا دگ تحمل ندارم برام هیلی دعا کن حداقل این یه موضوع بچه دار شدن جل شه

وقتی کیست تشکیل شده دگ پیاده روی کنم هر کاری کنم مگ از بین میره مک از الکیه اونم چی کیست اندومتریوز ...

bardari_flora

تو اینستاگرام سرچش کن.و توی هایلایت ها و پستهای پیجش راجعب مشکلت ببین چی گفته.راهکارهاشو انجام بده

میشه برای دوباره مادر شدنم صلوات بفرستی؟🥺
فکرکردم رحم داری..... ان شالله که انتقالت مثبت میشه منم واسه انتقال دوم میخوام اقدام کنم آن شالله

چرا منفی شد امتقال اولت؟

بیین یه سوال دارم جنین فریز شده خراب نشه یوقت؟ ما فریز کردیم الان یه ماهه میترسم خراب شه کیفتش بیاذ پایین

شما مشکلت چیه 

بیین انتقال منفی فقط مربوط به زن میشه؟

یا نه بخاطر مشکلات ضعیفی اسپرم هم ممکنخ انتقال منفی شه؟

چن تا تخمک دادی؟چن تا جنین تشکیل شد؟

۶ تا تخمگ داشتم بعد از پانکچر

۶ تاشم گفتن جنین شده 

دو تا نی کردن فریز کردیم یه ماهه

انتقالم اردیبهشته 

خورد به تعطیلات عید 

وگرنه فروردین انجام میشد انتقالم

فکرکردم رحم داری..... ان شالله که انتقالت مثبت میشه منم واسه انتقال دوم میخوام اقدام کنم آن شالله

مگ رحمم هم کیست اندو‌ میزنه!😟

من شنیده بودم فقط داخل تخمدان ها میزنه ک چون منم دو طرف تخمدانم دارم

چرا منفی شد امتقال اولت؟بیین یه سوال دارم جنین فریز شده خراب نشه یوقت؟ ما فریز کردیم الان یه ماهه می ...

منفی نشدعزیزم پسرم الان7سالشه.... برای دومی 3تاجنین فریزدارم... من یباازدکترم پرسیدم ممکنه جنین هام که 8ساله فریزشدن ازبین برن گفت نه... انتقال منفی دیگه ربطی به اسپرم بدنداره شوهرمن اسپرماش 5درصدسالم بوداونم باتحرک خیلی پایین ولی انتقالم مثبت شد.... مرحله انتقال ومثبت شدنش دیگه خواست خداس ورعایت کردن شماکه قراره جنین تورحم بگیره نبایداسترس داشته باشی اصلا... من قبل انتقال چن ماه پیاده روی منظم مصرف جوانه گندم غذاهای سالم گرم کردن شکم باروغن سیاه دانه انجام دادم بعدانتقال هم حموم روصندلی دوش میگرفتم توالتفرنگی استفاده میکردم آشپزی نمیکردم ولی نداشتن استرس وتوکل بخدا خیلی مهمه

مگ رحمم هم کیست اندو‌ میزنه!😟من شنیده بودم فقط داخل تخمدان ها میزنه ک چون منم دو طرف تخمدانم دارم

اره من پریود هام خیلی دردناک بوددکترم احتمال اندو رحم میدادلاپراسکوپی کردن متوجه شدند اندونیستم میگفت بااندو ضخامت دیواره رحم زیادمیشه انتقال منفی میشه.... البته الانم رحمم یخورده بزگترازسایزمعمولی شده که باید دو دوره آمپول رشد بزنم اوکی شه بعدبرم واسه انتقال

اره من پریود هام خیلی دردناک بوددکترم احتمال اندو رحم میدادلاپراسکوپی کردن متوجه شدند اندونیستم میگف ...

پس اند‌‌و نبودی چی بودی 

خداروشکر باز نتیجه گرفتی خدا پسرتو حفظ کنه

دکتر بمن گفت جنین فریز شده تا ۵ سال میممونن ها 

هشت سال خیلی زیاده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش