دارم با گریه مینویسم اگه خواستید اولین تاپیکمو بخونید. خسته شدمم دیگ باید کات کنم اما جرعتشو ندارم دلشو ندارم. من و اون نمیتونیم بهم برسیم خانوادم نمیزارن واقعیتش خودمم دیگ نمیخوام. ۶ ساله تو رابطه ام . رابطه الکی. چطور کات کنم ؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دوتامونم با گریه جدا شدیم واقعا فازشو نفهمیدم واقعا دوسم داشت یا نه..اومدن خواستگاریم اما بعدش گفت یکمم منتظر بمون شرایطم درست شه قبلا اعتنایی نمیکرد به حرف مادرش (مامانش حتی خواستگاری هم نیومد) اما بعد دیدم حرفاش تاثیر گذاشته روش جدا شدم و الان دارم عذاب میکشم
پندی برای یک عمر: نگذار مردم درباره ات زیاد بدانند🤞🎀💟🌾