2777
2789
عنوان

طلا☹️

221 بازدید | 18 پست

یه پست دیدم نوشته بود اولین طلا هر دختری باید باباش براش بخره پس چرا بابایه من اینکارو نکرد برام 

بد من ب بابام میگم دویست بزن برام برم شامپو بخرم میگه حرفشم نزن نمیدم دو ساعت التماس کردم از‌خودم متنفرم

چند سالته؟ ؟؟شاغلی؟ ؟؟

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی به اوصاع مالی داره گلم اگه داره ونمیده که بحثش جداست بعدم طلا خیلی گرونه خودت کارکن بخر

من۲۰سال پیش النگو دونه ایی ۳۰هزارتومن میخریدم الان نمیشه دزدم زیاده

کی گفته همچین حرفی رو 

تو همسایگی ی دختری هست ک پدرش کارگر فلکه بوده بنده خدا این دختر درس خوند مهندس شده الان سر چاه نفتی ک توی روستا کشف شده هستش 

نمیدونی ماشاالله چ خونه زندگی برا پدر مادرش درست کرده 

پدر مادرشو فرستاد کربلا خونه رو نو نوار کرد خواهر برادرا لباس تمیز اول پراید خرید الان ی ۲۰۷ زیر پاشه

برا مادرش طلا خریده 

ماشاالله بهش هزار الله اکبر بهش  

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

دستش خالیه یا چی

ن خداروشکر داره من چون بچه وسط خانوادم اینجوریه زده ب سرم برم ازمایش بدم ببینم بچشون هستم یا ن غیر عادیه هرچی میخام میگن نه ولی خواهرم تا بگه یا داداشم رو هوا براشون میخره

کی گفته همچین حرفی رو تو همسایگی ی دختری هست ک پدرش کارگر فلکه بوده بنده خدا این دختر درس خوند مهندس ...

ان شاءالله که منم شاغل بشم بتونم برا مامانم طلا بخرم 

برام صلوات بفرستین ک ب امید خدا فردا از شرکت زنگ بزنن بگن بیا سرکار مشغول شو واز پس کار بربیام و ماندگار بشم

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

20 دانشگاه میرم

پ پول از کجاته ک بدی بابایی؟؟؟

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

کی گفته همچین حرفی رو تو همسایگی ی دختری هست ک پدرش کارگر فلکه بوده بنده خدا این دختر درس خوند مهندس ...

ن وضع ما خوبه ولی من ب شوخی خنده بهشون گفتم خدانکنه ی روز‌ روتون بیوفته بهم هیچ کمکی بهتون نمیکنم

بستگی به اوصاع مالی داره گلم اگه داره ونمیده که بحثش جداست بعدم طلا خیلی گرونه خودت کارکن بخرمن۲۰سال ...

پدر من وظیفشه ی گوشواره بندازه گوش من رفیقم تاحالا صد باره بهم گفته هر دختری باید باباش براش گوشواره بخره متوجه میشم ب من تیکه میندازه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792