mah67 مدیر عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 12817 عنوان گرفتن دل | مشاهده متن کامل بحث + 265 بازدید | 44 پست سلامخوبیدعصر بخیرکیا دلشون گرفتهبیاید با هم حرف بزنیممن امروز دلم خیلی گرفته 1396/10/23 | 17:04 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
aatii عضویت: 1396/05/01 تعداد پست: 1520 منم دلم میخاد یکم فکرم ازاد میبود.جیغ و گریه اینقد تو گوشم نبودخیلی دوست داشتنیه ولی جیغاش رو اعصابههیشکی نمیگیردش ک ارایشگا برمشیطونه
بستنی6 عضویت: 1394/06/04 تعداد پست: 3575 منم دلم گرفته ولی اصلا دوست ندارم راجع بهش حرف بزنم . تو خودم میریزم مینا جون چیشده عزیزم نبینم ناراحتی؟؟؟؟
سارا۱۳۶۹ عضویت: 1396/09/26 تعداد پست: 19599 [QUOTE=51726584]چرا دلت گررفته؟؟؟[/QUOTEرابطه ام با دوست پانزده ساله م چهار ماهه قطع شده شوهرش گفته ... دور از جونت عزیزم.اره میفهمم سخته خدا اگه طولش میده ، داره قشنگترش میکنه💚 صبر داشته باش💚
موشیکا عضویت: 1396/08/09 تعداد پست: 705 منم دلم میخاد یکم فکرم ازاد میبود.جیغ و گریه اینقد تو گوشم نبود خیلی دوست داشتنیه ولی جیغاش رو اعصا ... واقعا وضعیتت رو کاملا درک میکنم حقیقت حرفاییه که تو بحث میشنوی
zizi100 عضویت: 1394/04/17 تعداد پست: 92858 ارشدم قبول شی میای خیالت راحت😄 نع دیگه کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خر کیه ..بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا به جای«و افعل بی کذا و کذا» حاجات خود را ذکر کنی/برخاتم انبیا محمد صلوات💖💖💖💖💖 يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يُذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.
yasaminami عضویت: 1396/10/14 تعداد پست: 715 منم دلم میخاد یکم فکرم ازاد میبود.جیغ و گریه اینقد تو گوشم نبود خیلی دوست داشتنیه ولی جیغاش رو اعصا ... درکت میکنم دوتا ازینا دارم.... واقعا رو اعصابن تو دلم آرزویی دارم ک برآورده شدنش فقط و فقط دست خداست .... خدا جونم همه امیدم خودتی ....
مینا330 عضویت: 1394/07/11 تعداد پست: 31053 مینا جون چیشده عزیزم نبینم ناراحتی؟؟؟؟ چیزی نیست عشقم یکم امروز دلم گرفته فقط . چند ساعت دیگه دوباره خوب میشم عزیزم مینا قری هستم
بستنی6 عضویت: 1394/06/04 تعداد پست: 3575 چیزی نیست عشقم یکم امروز دلم گرفته فقط . چند ساعت دیگه دوباره خوب میشم عزیزم پاشو یه دور قر بده مینا قری دلت واشه.
نیلوآزاد عضویت: 1396/10/23 تعداد پست: 2895 من کلا هرچی به تایم اومدن شوهرم به خونه نزدیک میشه دلم میگیره رونده باش...امید هیچ معجزی ز مرده نیست...
مینا330 عضویت: 1394/07/11 تعداد پست: 31053 پاشو یه دور قر بده مینا قری دلت واشه. 😀😀😀😀 دقیقا باید همین کارو بکنم تا حالم خوب بشه مینا قری هستم
aatii عضویت: 1396/05/01 تعداد پست: 1520 چیزی نیست عشقم یکم امروز دلم گرفته فقط . چند ساعت دیگه دوباره خوب میشم عزیزم اجی پاشو یکم زعفرون دم کن شربت زعفرون بخورموزیک غمگین نذارعسل و ابلیمو بخوریا عرق بهار نارنجیا گلاب بو کنیا پاشو ب کارای خونت برس
مینا330 عضویت: 1394/07/11 تعداد پست: 31053 اجی پاشو یکم زعفرون دم کن شربت زعفرون بخور موزیک غمگین نذار عسل و ابلیمو بخور یا عرق بهار نارنج ... چشم ممنون مینا قری هستم
مینا330 عضویت: 1394/07/11 تعداد پست: 31053 البته ببخشید بجا همدردی دارم راه کار نشون میدما ن فداتشم پیشنهادت عالیه مینا قری هستم