2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ژیمناستیک را معمولا از سن کودکی شروع می کنند، چون نیاز به انعطاف پذیری زیادی داره.

به ورزش هایی مثل پیلاتس، یوگا یا ورزش های رزمی هم فکر کنید. 

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 

ژیمناستیک الان براتون خیلی سخته 

ژیمناستیک رو باید از بچگی برید چون استخوان نرمه راحت تر حرکت ها رو میزنید 

من پسرم از ۴ سالگی داره میره پارسال مقام اول شد امسال نتونست الان داره تمرین میکنه واسه سال بعد 

۶ سالشه

هی نفسی میاد و میگاد🙃

نه عزیزم فقط شنا میرفتم

نمیگم نمیشه چون نشدن بی معناست از هر سنی شروع کنی دیر نیست

ولی خب از نظر انعطاف شاید سخت باشه توی این سن بازم میگم نشد نداره

به ورزش رزمی علاقه ندارید؟

مثلا کیک بوکس، کاراته، تکواندو، دفاع شخصی و..

💥 لایک نکنید لطفاااا‼️(دیگه کاربری فقط دست خودمه، کاربریمو خدا آزاد کرد😂)موقتا دوباره دو نفر شدیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز