سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان ژیمناستیک 250 بازدید | 21 پست سلام دوستان کسی کلاس ژیمناستیک شرکت کرده ارزش داره برم دو سال هم شده بینیمو عمل کردم الان ضرر نداره واسه بینیم ک بتونم برم کلاساش 1403/12/17 | 00:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ملکه_موفق_آینده عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 8643 چندسالته 💥 لایک نکنید لطفاااا‼️(دیگه کاربری فقط دست خودمه، کاربریمو خدا آزاد کرد😂)موقتا دوباره دو نفر شدیم
pollo عضویت: 1403/03/09 تعداد پست: 2452 من سه ماه رفتم ول کردم خوشم نیومد چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 من سه ماه رفتم ول کردم خوشم نیومد چرا دلیلشو میگی
ملکه_موفق_آینده عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 8643 30 سال قبلا رفتید؟ 💥 لایک نکنید لطفاااا‼️(دیگه کاربری فقط دست خودمه، کاربریمو خدا آزاد کرد😂)موقتا دوباره دو نفر شدیم
pollo عضویت: 1403/03/09 تعداد پست: 2452 چرا دلیلشو میگی با سلیقم جور نبود اگه برگردم عقب میرم دفعات شخصی یا کاراته چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 با سلیقم جور نبود اگه برگردم عقب میرم دفعات شخصی یا کاراته چرا اصلا ورزش چی هست سخت بود یا حوصله سر بر بود
آرام_2018 عضویت: 1397/08/18 تعداد پست: 29667 ژیمناستیک را معمولا از سن کودکی شروع می کنند، چون نیاز به انعطاف پذیری زیادی داره.به ورزش هایی مثل پیلاتس، یوگا یا ورزش های رزمی هم فکر کنید. به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم
pollo عضویت: 1403/03/09 تعداد پست: 2452 چرا اصلا ورزش چی هست سخت بود یا حوصله سر بر بود بیشتر حرکات کششیه و عوارض هم زیاد داره چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃
negar8689 عضویت: 1401/10/28 تعداد پست: 1837 ربطشو به بینی نمیدونمیعنی منظورت اینه بخوری زمین بینیت آسیب ببینه؟ در کل ورزش سختیه کسانی که از بچگی شروع میکنن موفق میشن چون عضلاتشون نرم و در حال رشده
گوشی_بدست عضویت: 1401/02/12 تعداد پست: 9428 ژیمناستیک الان براتون خیلی سخته ژیمناستیک رو باید از بچگی برید چون استخوان نرمه راحت تر حرکت ها رو میزنید من پسرم از ۴ سالگی داره میره پارسال مقام اول شد امسال نتونست الان داره تمرین میکنه واسه سال بعد ۶ سالشه هی نفسی میاد و میگاد🙃
ملکه_موفق_آینده عضویت: 1402/10/26 تعداد پست: 8643 نه عزیزم فقط شنا میرفتم نمیگم نمیشه چون نشدن بی معناست از هر سنی شروع کنی دیر نیستولی خب از نظر انعطاف شاید سخت باشه توی این سن بازم میگم نشد ندارهبه ورزش رزمی علاقه ندارید؟مثلا کیک بوکس، کاراته، تکواندو، دفاع شخصی و.. 💥 لایک نکنید لطفاااا‼️(دیگه کاربری فقط دست خودمه، کاربریمو خدا آزاد کرد😂)موقتا دوباره دو نفر شدیم