قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان کامپوزیتا 44 بازدید | 2 پست اجب گیری کردم از دندونام راضی نیستم قشنگ نسس خوب نمیتونم بخندمیه عده میگن کامپوزیت نکن راضی نیستن یه عده خیلی کم راضین اما اینهمه هم تقاضا بالا رفته برای انجامشبلاخره جیکار کنم انجام بدم یا نه میترسم مث بعضیا پشیمون شم 1403/12/16 | 18:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پرپری۸۰ عضویت: 1398/12/15 تعداد پست: 9190 من هم دیدم واسه بعضیا قشنگ و طبیعی شدهم برا بعضیا دیدم خیلی بد شدجای خوب برو و تو انتخاب رنگش دقت کن