چقدر بده کنکوری بودن
خیلی از درسام عقبم، انگار امیدم از بین رفته. حس عقب موندگی گرفتم. تراز پایین و احتمال قبولی خیلی کم
چیکار کنم😭
الان نیاز دارم یکی بام حرف بزنه بهم دلداری بده سرکوبم نزنه
هیچکس و ندارم . حتی رغیب درسی و دوستی هم ندارم که مسبب انگیزه ام بشه
مشاورم نتونستم بگیرم