2777
2789
عنوان

حالم خوش نیس

37 بازدید | 8 پست

چقدر بده کنکوری بودن

خیلی از درسام عقبم، انگار امیدم از بین رفته. حس عقب موندگی گرفتم. تراز پایین و احتمال قبولی خیلی کم

چیکار کنم😭

الان نیاز دارم یکی بام حرف بزنه بهم دلداری بده سرکوبم نزنه

هیچکس و ندارم . حتی رغیب درسی و دوستی هم ندارم که مسبب انگیزه ام بشه

مشاورم نتونستم بگیرم

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

[QUOTE=374303894]منم همین حسو دارم  کسی هم نیست حرفامو 

سال اولته؟

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه سال دوممه

رشتت؟

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

تجربیشما چی؟

انسانی

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

موفق باشی

همچنین

❌درخواست دوستی نمی پذیرم❌ •𓃠•به تعداد انسانهای روی کره زمین،تفاوت فکر و نگرش وجود دارد،آنکه نگرشش باتو متفاوت است دشمنت نیست..انسان دیگریست.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792