دکی1402 مدیر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 176 بازدید | 30 پست میشه بیای سوال دااارم ♥️ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1403/12/15 | 19:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 دخترنهایتاً تا دوسال دیگه نانودارو استخدام میشم ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
mnbvgy عضویت: 1403/03/08 تعداد پست: 15780 دو هفته یا دوماه دیگه دیدار دارم باهاش ؟ کی ؟ تو دیدار ازم خوشش میاد ؟ ظاهرم چی ؟فقط یکبار دیدار داریم یا بیشتر ؟
نازیتونم عضویت: 1403/03/22 تعداد پست: 5101 دو هفته یا دوماه دیگه نبودن منو میتونه تحمل کنه؟ هر چی راجبه من شنیدی لطفاا باور کن...من نه فرصت نه حوصله ی توضیح دادن دارم...اگه خواستی خودتم میتونی بهش اضافه کنی 🙃😊🙃
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 نه نانودارو استخدام میشم جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
donya_1384 عضویت: 1400/06/28 تعداد پست: 2121 بپرس منو میشه بگی گلم ازدواج دارم با م؟چرا این چندروز کم توجه شده؟
دکی1402 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 بپرس اقای مقیمی از شرکتمون خرید میکنه ؟ قبل عید زنگ میزنه ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
mnbvgy عضویت: 1403/03/08 تعداد پست: 15780 بپرس دیدار داریم ؟ فقط یکبار یا زیاد ؟ تو دیدار ازم خوشش میاد ؟ ظاهری چی ؟ تا کی باهامیم ؟یکم از شخصیتش میگی ؟
00elnaz00 عضویت: 1403/12/15 تعداد پست: 16737 اقای مقیمی از شرکتمون خرید میکنه ؟ قبل عید زنگ میزنه ؟ اره از ما چه مانده،غیر از آرزو؟!