2789
عنوان

آبسه سینه

103 بازدید | 8 پست

سلام  شبتون بخیر باشه آقا من گفته بودم پاهام گچ گرفتم و داستان بعدش شروع شد پریودیم عقب انداخت همه چی سیستم بدنم از هم پاشید .بعد پریودی یه چیز سفت حس کردم تو سینم امروز رفتم خداروشکر توده ای نبود کیست بود و بخاطر عفونت. غدد لنفاوی زیر بغلم ملتهب که گفت ۳ ماه دیگه باید تکرار کنی .حالا برا عفونت دکتر قرص دادسیپرو فلوکساسین هر ۶ ساعت سفکسین روزی یکی ولی اذیت میکنه چیکار کنم؟دکتر گفت اگه دیدی همچنان اذیت کرد جنتامایسین بزن کسی زده؟؟۴ روز

اولترا لیکوپن و اولترا منیزیم و اولترا ویتامین سی برای کیست سینت خوبه

برام مکمل نوشت گفت روزی دوتا بخور متاسفانه گچ پاهام باعث شد من تحرک نداشته باشم بدنم عفونی شد هورمون بهم ریخت باعث تنبلی تخمدان شد گفت ورزش کن و رژیم غذایی رعایت کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برام مکمل نوشت گفت روزی دوتا بخور متاسفانه گچ پاهام باعث شد من تحرک نداشته باشم بدنم عفونی شد هورمون ...

خوب میشی نترس 

داردهاتو بخور 

این مکمل هایی بهت گفتم خیلی خوبن

رژیم اصلاح سبک هم برای تعادل هورمونهات و تنبلی تخمدان خیلی

خوبه

گلم

عزیزم

#اهدای عضو_اهدای زندگی من حامی اهدای عضوم    
خوب میشی نترس داردهاتو بخور این مکمل هایی بهت گفتم خیلی خوبنرژیم اصلاح سبک هم برای تعادل هورمونهات و ...

مرسی عزیزم فقط برای التهاب سینه قرص معدم اذیت میکنه نمیتونم سر وقت بخورم یکم فاصله میدم .آمپول نمیدونم بزنم یا همینجوری قرص بخورم 

مرسی عزیزم فقط برای التهاب سینه قرص معدم اذیت میکنه نمیتونم سر وقت بخورم یکم فاصله میدم .آمپول نمیدو ...

اگر عفونتت شدیده آمپول هم بزن اگه نه که ولش بکن

#اهدای عضو_اهدای زندگی من حامی اهدای عضوم    
اگر عفونتت شدیده آمپول هم بزن اگه نه که ولش بکن

نمیدونم شدید یا نه سینه هام سفت شده انگار توده داخلشه و سنگینه که خ اروشکر توده ای تو سونو دیده نشد کیست های ریز لعنتی من رحم هم کیست نداشتم اینسری برای تحرک نداشتن اونم کیست های کوچولو کوچولو زد بیرون

نمیدونم شدید یا نه سینه هام سفت شده انگار توده داخلشه و سنگینه که خ اروشکر توده ای تو سونو دیده نشد ...

حل میشه گلم

پیاده روی و ورزش هم داشته باش

#اهدای عضو_اهدای زندگی من حامی اهدای عضوم    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792