2789
عنوان

طلاق

110 بازدید | 5 پست

خانما منو همسرم میخوایم از هم طلاق بگیریم ، همسرم خودش هم راضیه اما میگه خودت برو دنبال کاراش ، میشه بگید چجوری باید اقدام کنم ؟

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  

توافقی؟؟؟ 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

توافقی؟؟؟

بله

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


توافقی باید باهم برید پیش وکیل

ممنون عزیزم

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز