2777
2789
عنوان

جراحی اسلیو

409 بازدید | 12 پست

دوستان عزیز سلام وقتتون بخیر من تازه عضو این سایت شدم و ازتون می خوام در مورد عمل اسلیو عزیزان با تجربه راهنماییم کنن چون قصد عمل دارم می خوام خوبی ها و بدی هاش و هر اطلاعات دیگه راجبع این عمل و بدونم ممنونم از لطفتون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست من انجام داده.....خیلی عالیه....همینجوری داره وزن کم میکنه

عزیزم مشکل خاصی نداره؟  چه مدت انجام دادن؟  با کدوم دکتر؟  خصوصی یا دولتی؟  ببخشید سوالام زیاد شد

عزیزم مشکل خاصی نداره؟  چه مدت انجام دادن؟  با کدوم دکتر؟  خصوصی یا دولتی؟  ببخش ...

مشکل خاصی که نداره....در مورد دکترش یا بیمارستان اطلاعی ندارم

گاه باید سکوت کرد.‌‌...خدا پاسخگو خواهد بود .....شک نکن....

خواهر من عمل کرد مرداد ماه

۱۰۲ کیلو بود الان شده ۶۸ کیلو

پادردش خوب شده،اعتماد به نفسش بالا رفته..روحیش عالی شده

خواهرم شیراز بیمارستان خصوصی عمل کرد ۱۸ میلیون هزینش شد

خالم تهران بیمارستان میلاد عمل کرد...بیمه تکمیلی  تامین اجتماعی داشت..دو میلیون هزینش شد


اگه از چاقیت رنج میبری حتما انجام بده


خواهر من عمل کرد مرداد ماه ۱۰۲ کیلو بود الان شده ۶۸ کیلو پادردش خوب شده،اعتماد به نفسش بالا رفته.. ...

عزیز میشخ لطف کنی بگید خاهرتون کدوم بیمارستان شیراز با کدوم دکتر عمل کرد الان خوبه

خدایا شکرت برا داده ها و نداده هات🙏 شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند

من قبل عمل حتی یه طبقه پله بالا میرفتم نفس کم میاوردم 😔 زانو درد، کمر درد، قند لب مرز... عروسی فامیل هم نمیرفتم چون هیچ لباسی اندازهم نبود.

با کلی تحقیق و یه عالمه مشاوره پیش این و اون رفتم پیش دکتر علی سلوکی. چیزی که برام مهم بود این بود که خودش با توجه به لایف استایلم گفت اسلیو برام بهتره نه بایپس نه چیز دیگه ایی

یه شب بستری بودم فرداش مرخص شدم.


بهترین تصمیمی که تو زندگیم گرفتم

زانو درد پر .. چربی خون پر .. قرص های زیادی پر .. خوش تیپ شدم و عشق میکنم با خودم 😍

برای سلامتی خانوادم و شادی روح برادرم لطفا صلوات بفرست 🖤منم برات دعا میکنم خدا آمین گوی آرزوهات باشه ..

من یه مدت هی به خودم میگفتم “خودم درستش میکنم” ولی واقعاً نشد... نه اینکه تنبل باشم، بدنم دیگه جواب نمیداد. از یه جایی به بعد فقط زانو درد و نفسنفس بود. آخرش رفتم مشاوره و با دکتر علی سلوکی اسلیو کردم. چیزی که بیشتر از عمل بهم آرامش داد این بود که بعدش تنها نموندیم، هر سوالی داشتم جواب میدادن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز