ببخشید ک اینو میگم ولی
من روزه گرفتم
رفتم دستشویی احساس میکنم یبوست گرفتم ولی خب موقعی ک رفتم دستشویی حالت لکه های کدر خون انگار چند تا قطره اومد یا ی چیز حالت رگ خونی کوچیک ک زمان پریودی میاد
نمیدونم واسه چیه خیلی میترسم
میشه از یبوست ک رفتم دستشویی باشه ؟