2777
2789
عنوان

جراحی اسلیو

245 بازدید | 16 پست

سلام دوستان وقتتون بخیر من تازه عضو این سایت شدم و از, دوستانی که جراحی اسلیو کردن راهنمایی می خوام در مورد این عمل خوبی ها و بدی هاشو لطفا

تعداد رای : 1
نظرسنجی
خوب؟
0
0%
بد؟
1
100%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عمل خوبی هست

نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
شما اطلاعات دارین؟  میشه راهنماییم کنید لطفا

خودم عمل نکردم

از فامیلا عمل کردن ظاهرا راضین

تاپیک جراحی معده هست فکر کنم حلقه معده اسمشه

نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
خودم عمل نکردم از فامیلا عمل کردن ظاهرا راضین تاپیک جراحی معده هست فکر کنم حلقه معده اسمشه

خیلی ممنون عزیزم فقط میشه بگید چه مدته عمل کردن و ایا مشکل خاصی دارن یا خیر؟  و اینکه خصوصی عمل کردن یا دولتی؟  و اگر ممکنه اسم دکترش رو هم بهم بگید ممنون میشم عزیزم 

خیلی ممنون عزیزم فقط میشه بگید چه مدته عمل کردن و ایا مشکل خاصی دارن یا خیر؟  و اینکه خصوصی عمل ...

نمیدونم کجا عمل کرد اصلا


والا چند سالی هست عمل کرده ، مشکل خاصی نداره ظاهرا

پسره

خیلی چاق بود الان تپل نرماله

نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
نمیدونم کجا عمل کرد اصلا والا چند سالی هست عمل کرده ، مشکل خاصی نداره ظاهرا پسره خیلی چاق بود ...

مرسی از راهنماییت گلم ببخشید خیلی سوال میکنم این اخریشه 

وزنش برنگشت چون من شنیدم برمیگرده می خواستم بدونم که ایشون که چند ساله این عمل و انجام دادن چاق نشدن باز؟ 

مرسی از راهنماییت گلم ببخشید خیلی سوال میکنم این اخریشه  وزنش برنگشت چون من شنیدم برمیگرده می ...

نه برنگشت

شاید چهار سال باشه

نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز