2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انجامش بده فوقش نتونستی تحملش کنی برگرد.ولی تمرینی چند روز برو یجای دیگه بدون هیچ کمکی تا عادت کنی

اره 

اما میترسم سنم بره بالا فرصتامو از دست بدم

البته من برای تحصیل میرم

چند سالته؟ الویتت چیه؟پشیمون‌نمیشی از نرفتن؟ بعد تصمیم بگیر

من ۳۸ سالمه برای دکترا میرم.

ایران هم کار خیلی تاپی ندارم

کارمندم

اگر ایران هم بمونم باید از صفر شروع کنم

من ۳۸ سالمه برای دکترا میرم.ایران هم کار خیلی تاپی ندارمکارمندماگر ایران هم بمونم باید از صفر شروع ک ...

منظورت از فرصت از دست دادن ازدواجه؟

اونجا هم داری میری از صفر شروع میکنی، ولی صفرا فرق دارن صقر شما اونجا خیلی جلوعه تا ما

من شرایطشو داشتم میرفتم

منظورت از فرصت از دست دادن ازدواجه؟اونجا هم داری میری از صفر شروع میکنی، ولی صفرا فرق دارن صقر شما ا ...

ازدواج که قیدشو زدم بوسیدم گذاشتم کنار اما ی وقتایی تنهایی خیلی فشار میاره همه جا باید خودت باشی و خودت دکتر تنها باید بری کافه تنها بری نمیدونم

میدونی اینکه بتونم اونجا کار پیدا کنم میترسونه منو

ازدواج که قیدشو زدم بوسیدم گذاشتم کنار اما ی وقتایی تنهایی خیلی فشار میاره همه جا باید خودت باشی و خ ...

۳۸ سال دیر نیست 

منم میترسم. سی سالم شده ازدواج نکردم هنوز ولی نمیتونیم وایسیم به امید ازدواج باید راهمونو بریم. 

برای تنهایی پیری راه حل هست، میتونم ی دختر به فرزند خوردگی قبول کنم😅

ولی واقعا یکی رو داشته باشی بهش تکیه کن و کنارت باشه و حسش کنی خیلی حس خوبیه.

یادت باشه ممکنه اونجا کار پیدا کنی ممکنه هم نکنی نمیتونی سر احتمال نشدن ریسکی نکنی.

لااقل برو دنیا رو ببین. 

 اگه موقعیتی اینجا راضی هست بحث فرق میکنه

۳۸ سال دیر نیست منم میترسم. سی سالم شده ازدواج نکردم هنوز ولی نمیتونیم وایسیم به امید ازدواج باید را ...

مرسی از حرفات

اینجا ی کارمند معمولیم

احساس اینو دارم ی کبریت گرفتم زیر زندگیم دارم زندگیمو اتیش میزنم برام خیلی دعا کن

انگار گم شدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792