۳۸ سال دیر نیست
منم میترسم. سی سالم شده ازدواج نکردم هنوز ولی نمیتونیم وایسیم به امید ازدواج باید راهمونو بریم.
برای تنهایی پیری راه حل هست، میتونم ی دختر به فرزند خوردگی قبول کنم😅
ولی واقعا یکی رو داشته باشی بهش تکیه کن و کنارت باشه و حسش کنی خیلی حس خوبیه.
یادت باشه ممکنه اونجا کار پیدا کنی ممکنه هم نکنی نمیتونی سر احتمال نشدن ریسکی نکنی.
لااقل برو دنیا رو ببین.
اگه موقعیتی اینجا راضی هست بحث فرق میکنه