2777
2789
عنوان

خندیدن زیاد

123 بازدید | 11 پست

بچه ها من خواهرم کلا شخصیتش یه جوریه که یه مساله ی خنده داری که پیش میاد زیاد میخنده بعد الان مدتیه کلاس زبان بیرون میره 

اونوقت میگه الان ۲ جلسه است که سر کلاس یهو وقتی یه چیز خنده داری پیش میاد ، خیلی شدید خنده اش میگیره

میگه : بخدا اصلا دست خودم نیست

مثلا امروز داشته بلند یه متنی رو میخونده بعد انگار یهو از بیرون از کلاس صدای داد اومده 

بعد یهو خواهرم شدید خنده اش گرفته و اصلا نتوسته بوده خودش رو کنترل کنه

البته از معلم کلاس عذر خواهی کرد

اما اصلا خودش الان که اومده خونه خیلی ناراحته و اعصابش بهم ریخته است

میگه : اخه اصلا دست خودم نیست ، خیلی حالتم غیر قابل کنترله 

مثلا یهو اینطوری میشه که ریسه میره از خنده و میخواد غش کنه از خندیدن زیاد

خودشم ناراحته که اینطور شده ولی نمیتونه خودشو کنترل کنه

کسی هست اینطوری باشه؟

میدونید چکار کنیم بهتره؟

میشه لطف کنید راهنمایی کنید ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهرت تو یه رابطه عشقی شایدم عشق یک طرفه بوده. شکست خورده 

مدتیه افسردگی داره و این خنده های غیر قابل کنترل برای همونه 

چون میخواد خودش رو قوی نشون بده چون دختر مغروریه 

و نتونسته خودش و دلش رو خالی کنه تو یه مسائلی 

تو مهمونی شرکت میکنید به زودی

یک خب خوش بهتون میرسه شاید یک ارث برسه 

و در اخر یک اتفاقات عشقی و عاشقانه تا چند مدت دیگه اتفاق میفته.  

اگر اتفاق عشقی افتاد خبرم کن که یه سری صحبتا بگم 

اگر نیفتاد که هیچ🙏🏻

خواهرت تو یه رابطه عشقی شایدم عشق یک طرفه بوده. شکست خورده مدتیه افسردگی داره و این خنده های غیر قاب ...

چه عجیب

شرمنده اگه دوست داشتی میشه برا منم بگی

ساعتی میزان اینی،ساعتی میزان آن.   یک نفس میزان خود شو تا شوی موزون خویش

عزیزم میشه لطف کنی برای خود منم بگی

شما از طرف نامزد یا همسرتون سر یه مسله دعوا میکنید.  تصمیم یک دفعه ای نگیر و یکباره عمل نکن.  فکر کن مسله مهمی نیس راحت میشه حلش کرد

دوستان قدیمی خودتون رو میبینید.  خیلییی اهل ریخت و پاش کردن و خرج کردن برای دوستانت هستی

شما یه مشکلی داری که باید بری دادگاه اون حتما به صلاحت اتفاق کیفته و انجام میشه 

نمیدونم ازدواج کردی یا نه.  اما بچه به زودی بچه دار میشی اگر ازدواج نکردی سال اول بچه دار میشی 

اگر ازدواج کردی که بچه میاد به زودی

یه دشمن داری بهتره باهاش مدارا کنی وارد جنگ و دعوا نشو

تنش و استرس زیاد داری 

یه کاری رو داری انجام میدی که جایگاه خوبی میرسی

یه شخص خیلی مزاحم زندگیته سعی کن اروم دور بشی ازش 

احتمالا کسی پیشنهاد کار بهت میده که خیره و قبول کنی جایپیشرفت داره

(ببخشید من رفته بودم الان دیدم.) 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز