2777
2789
عنوان

خندیدن زیاد

72 بازدید | 7 پست

بچه ها من خواهرم کلا شخصیتش یه جوریه که یه مساله ی خنده داری که پیش میاد زیاد میخنده بعد الان مدتیه کلاس زبان بیرون میره 

اونوقت میگه الان ۲ جلسه است که سر کلاس یهو وقتی یه چیز خنده داری پیش میاد ، خیلی شدید خنده اش میگیره

میگه : بخدا اصلا دست خودم نیست

مثلا امروز داشته بلند یه متنی رو میخونده بعد انگار یهو از بیرون از کلاس صدای داد اومده 

بعد یهو خواهرم شدید خنده اش گرفته و اصلا نتوسته بوده خودش رو کنترل کنه

البته از معلم کلاس عذر خواهی کرد

اما اصلا خودش الان که اومده خونه خیلی ناراحته و اعصابش بهم ریخته است

میگه : اخه اصلا دست خودم نیست ، خیلی حالتم غیر قابل کنترله 

مثلا یهو اینطوری میشه که ریسه میره از خنده و میخواد غش کنه از خندیدن زیاد

خودشم ناراحته که اینطور شده ولی نمیتونه خودشو کنترل کنه

کسی هست اینطوری باشه؟

میدونید چکار کنیم بهتره؟

میشه لطف کنید راهنمایی کنید ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

در بدترین شرایط خندم میگیره

حتی مادرم

یادمه چند سال پیش رفتی بود مراسم وداع یکی از دوستان و یک نفر پاش به سنگ مزار یک بنده خدا میخوره و میوفته و مادرش خنده اش میگیره هنوز که هنوز عذاب و وجدان اون لحظه رو داره

یک نفر پیش فلک ریش گرو بگذارد؛بلکه دست از سر آزردن ما بردارد!
خب ببخشید شما مثلا شده راهکاری رو بکار ببرید ؟

نه حقیقتا و هنوز به این درد دچارم هم از یک طرفی خوبه هم از یک طرفی بده

یادمه بچه تر که بودم دوران راهنمایی و دبیرستان بدتر بودم الان بهترم

بزرگ میشه درست میشه الکی نمیخواد ذهن تون و افکار تون رو درگیر این موضوع کنید 

بزار شاد باشه 

میدونم خودم توی این موقعیت ها بودم حتی توی بچگی کلاس زبان هم که میرفتم یک نفر کلمه ای رو هم اشتباه تلفظ میکردم از درون متلاشی میشدم و خیلی خودم رو میگرفتم

و بعد هم پشیمون میشدما و الان دیگه مهم نیست هر چی که خندیدم نوش جونم

یک نفر پیش فلک ریش گرو بگذارد؛بلکه دست از سر آزردن ما بردارد!
نه حقیقتا و هنوز به این درد دچارم هم از یک طرفی خوبه هم از یک طرفی بدهیادمه بچه تر که بودم دوران راه ...

بله دقیقا خواهر منم همینطوره

خداروشکر که شما دیگه این مشکل رو ندارید 

دعا کنید خواهر منم دیگه اینطور نباشه

نه میدونید خواهرم سنش کم نیست

۲۷ سالشه

حالا قبلا به اون صورت اینطوری نبوده 

الان بیشتر اینطور شده انگار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز