بچه ها من خواهرم کلا شخصیتش یه جوریه که یه مساله ی خنده داری که پیش میاد زیاد میخنده بعد الان مدتیه کلاس زبان بیرون میره
اونوقت میگه الان ۲ جلسه است که سر کلاس یهو وقتی یه چیز خنده داری پیش میاد ، خیلی شدید خنده اش میگیره
میگه : بخدا اصلا دست خودم نیست
مثلا امروز داشته بلند یه متنی رو میخونده بعد انگار یهو از بیرون از کلاس صدای داد اومده
بعد یهو خواهرم شدید خنده اش گرفته و اصلا نتوسته بوده خودش رو کنترل کنه
البته از معلم کلاس عذر خواهی کرد
اما اصلا خودش الان که اومده خونه خیلی ناراحته و اعصابش بهم ریخته است
میگه : اخه اصلا دست خودم نیست ، خیلی حالتم غیر قابل کنترله
مثلا یهو اینطوری میشه که ریسه میره از خنده و میخواد غش کنه از خندیدن زیاد
خودشم ناراحته که اینطور شده ولی نمیتونه خودشو کنترل کنه
کسی هست اینطوری باشه؟
میدونید چکار کنیم بهتره؟
میشه لطف کنید راهنمایی کنید ممنونم