2777
2789
عنوان

بیایییییییید😑😱😱😱😱

67 بازدید | 1 پست

 من الان یازدهمم  کل دوران دبستان و راهنمایی یه شهری بودم جزو منطقه۳ .

دهم اومدیم اصفهان ولی امتاحانامو اون منطقه ۳ دادم .

تویه مدرسه درس میخونم که انواع فسق و فجور نواد پسربازیو اینا هست .و مزخرف تدین مدرسه منطقه .

حالا میخوام برکردم همونجا  چون  هم سهمیه  ۵ درصد داره دوازدهمم همون جا بمونم که حالا مدرسه نرم به عبارتی اونجا زیاد گیر نمیدن ولی اینجا میدن .

حالا مشکل مامانمه که نصیحت راه انداخته من اووردمت یجا بهتر تو لیاقت نداری اونجا امکانات نیستو .

اینم بگم بابامم کلا همون شهره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز