2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

38 بازدید | 3 پست

سلام. بچه ها من چند ساله یک جایی کار می کنم. اخیرا به موضوعی پیش اومد که با صاحبکارم به اختلاف خوردم. بعد بهش پیام دادم که نمیام دفتر. اونم گفت بود و نبودنت فرق نمی کنه. حالا سه روزه که نرفتم سرکار. اعصابم خورده. چی کار کنم. پشیمونم از این کارم. با همکارم حرف می زدم. گفت اعصابش خورد بوده یه چیزی گفته. بهش پیام بده بگو میام دفتر. از یه طرف غرورم نمی ذاره برم. ولی از یه طرف دیگه پول لازمم. چی کار کنم؟؟ 

«بود و نبودنت فرق نمی کنه»


بری خودتو بی‌ارزش نشون میدی. هم پیش رئیست ، هم همکاران.

نرو نرو نرو

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی پول لازمی با کارفرمات درست رفتار کن

البته رفتار اونم درست نبوده. چند سال دارم براش کار می کنم. نه حقوق درست می ده. نه بیمه. در حالی که حتی روزای تعطیل هم می رفتم. تاسوعا عاشورا، روز عید و.... فقط پرمدعا و پر توقعه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

برای دلم

شآهآن | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792