2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببخشید بعد این ژل تا اخر میمونه یا همش باید بری ژل بزنی؟

نه عزیزم اگر تا آخر می موند که خوب بود 😁😁😁

اول که زدی بعد دو هفته باید بری ترمیم کنی 

بعد دیگه بستگی به بدن خودت داره مثلا دختر خواهر شوهرم دیروز دیدمش می‌گفت دوسال قبل که ژل زدم دوباره رفتم بزنم دکتر گفته خیلی خوب مونده فقط یه ذره دیگه برام زده خیلی کم 

ولی معمولا تا ۸-۹ ماه می مونه 

شایدم یک سال 

من نیم سی سی تزریق کردم از اوردری پرسیدم دکتر گف اصلا اوردری واسه فیس و اینا هست ن لب اخه سفته بعدا ...

آره واقعا کارای زیبایی در حین ابنکه میتونه عالی باشه میتونه بسیار خطرناکم باشه نباید ریسک کرد

حیف اعصاب و روان قشنگم نیست با توی بی مغز بحث کنم؟خلم من؟ 😂

جدی میگی؟؟ تورو خدا؟؟ پ چرا همه میگن نزن مجوز نداره

منم شنیدم ولی برام مهم نیست اتفاقا ژل خوبیه، منکه خیلی راضیم و برای ترمیم هربار اودری میزنم تاالان هم زیاد زدم بالای 25 سی سی، البته بیشتر از یک ساله ک اینو میزنم

اره لبمو زدم و گونه و شقیقه

الان لبم ترمیم میخاد چون نوشیدنی داغ زیااد میخورم، من ژل اوردی تو حجم زیاد زدم و چندبار هم ترمیم کردم، بازم همینو میزنم، خوبه نگران نباش میخای اگه میترسی دنبی بزن

قبل ژل


اینم بعدش

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز