نه عزیزم اگر تا آخر می موند که خوب بود 😁😁😁
اول که زدی بعد دو هفته باید بری ترمیم کنی
بعد دیگه بستگی به بدن خودت داره مثلا دختر خواهر شوهرم دیروز دیدمش میگفت دوسال قبل که ژل زدم دوباره رفتم بزنم دکتر گفته خیلی خوب مونده فقط یه ذره دیگه برام زده خیلی کم
ولی معمولا تا ۸-۹ ماه می مونه
شایدم یک سال