ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9727 عنوان ژل لب 200 بازدید | 27 پست خاستم بزنم خیلی گرون شده هرسی سی از6ملیون شروع میشه... تصمیم گرفتم ژل اودری و زدم... کیا زدن این برندو 1403/12/11 | 13:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ملکه_عاشق عضویت: 1398/10/19 تعداد پست: 37452 پزشک من که گفت این برندو به هیچ وجه نزن به ریسکش نمی ارزهچه گرون شدهخودم ۶ ماه پیش رئوفیل زدم حدود۴ حیف اعصاب و روان قشنگم نیست با توی بی مغز بحث کنم؟خلم من؟ 😂
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9727 اوردری اصلا واسه لب نیس نزنیا خیلیا زدن... منم زدم
لیااهورا عضویت: 1397/04/07 تعداد پست: 1535 پولاتو جمع کن ژل خوب بزن اودری اصلا خوب نیست قدر زندگیمو بیشتر میدونم خدایا شکرت برای وجود پسرم ❤️
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9727 پزشک من که گفت این برندو به هیچ وجه نزن به ریسکش نمی ارزهچه گرون شدهخودم ۶ ماه پیش رئوفیل زدم حدود۴ از چ لحاظ ریسکه
خانومممد عضویت: 1403/01/30 تعداد پست: 6476 خیلیا زدن... منم زدم سفته 😐شاید خیلیا خودکشی کنن باید توام بکنی؟ حالا دیگ زدی مبارک باشه
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9727 پولاتو جمع کن ژل خوب بزن اودری اصلا خوب نیست از چ نظر
sadaf__far عضویت: 1400/02/26 تعداد پست: 40007 خیلیا زدن... منم زدم واسه لب قیمت مناسب نورامیس بزن اکثر جاها و کلینیک های معروف قیمت مناسب نورامیس معرفی میکنن
رهاموشی عضویت: 1401/09/11 تعداد پست: 12590 من که از ژل و اینا خوشمنمیاد ولی برای کارهای زیبایی باید مواد خوب با کیفیت خوب بزنی نه چیزهای ارزون و بیخود یهو میزنه لبت کج میشه تا اخر عمر میشه برای رسیدن به هدفم صلوات بفرستی قشنگم🤍 ؟
ghazaleeeeeee مدیر استارتر عضویت: 1400/07/30 تعداد پست: 9727 سفته 😐شاید خیلیا خودکشی کنن باید توام بکنی؟ حالا دیگ زدی مبارک باشه میگن چون سفته ماندگاریش بهتره
zxfjfbudvudvhfjk عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 9586 واسه لب قیمت مناسب نورامیس بزن اکثر جاها و کلینیک های معروف قیمت مناسب نورامیس معرفی میکنن ببخشید بعد این ژل تا اخر میمونه یا همش باید بری ژل بزنی؟ ...
ملکه_عاشق عضویت: 1398/10/19 تعداد پست: 37452 از چ لحاظ ریسکه دیگه ژل خوبی نیس حیف اعصاب و روان قشنگم نیست با توی بی مغز بحث کنم؟خلم من؟ 😂
لیااهورا عضویت: 1397/04/07 تعداد پست: 1535 از چ نظر سیلیکون داره مجوز وزارت بهداشتم ندارم اکثرا ده سی سی هست برای بدن استفاده میشه حالا شما زدی چند روزی گذشته نگران نباش ولی دفعه بعد نزن قدر زندگیمو بیشتر میدونم خدایا شکرت برای وجود پسرم ❤️