nazi09 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 386 عنوان درمان سرفه 58 بازدید | 5 پست سلام خانوما شبتون بخیرمن حدودا دو هفتش سرفه خشک دارم هرچی دمنوش و دارو خوردمم جواب ندادهشبا اصلا نمیتونم بخوابمشما چی پیشنهاد میکنین؟البته اینم بگم باردارم چیزی بگین برای بچه ضرر نداشته باشه🥲 من همانم دلداده هنر،دلباخته رنگ ها 🎨:)) 1403/12/11 | 00:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خانم_دووینتر عضویت: 1403/11/14 تعداد پست: 7019 یه نفر ب من گفت دمنوش گل شقایق بخور از وقتی میخورم سرفه هام قطع شده ولی خییییلی تلخهالبته من آسم دارم و زمستون ها سرفه شدید میکنم شربت برم هگزین هم خوبه عزیزِ روزهای رفته تو کجایی؟🖤🥀
شیرموزبستنی۹۹ عضویت: 1396/09/30 تعداد پست: 885 دقیقا منم همینم هیچ علائم دیگه ای ندارم فقط خارش گلووسرفه خشک که شبابدترمیشه
nazi09 مدیر استارتر عضویت: 1401/03/09 تعداد پست: 386 دقیقا منم همینم هیچ علائم دیگه ای ندارم فقط خارش گلووسرفه خشک که شبابدترمیشه خیلی بده🤦🏻♀️ من همانم دلداده هنر،دلباخته رنگ ها 🎨:))
خروس__قندی عضویت: 1402/04/29 تعداد پست: 2325 لطفا از دکتر بپرسین اینجا ی چی بگن بزای بچه مضر باشه شما از کجا میخوای متوجه بشی https://abzarek.ir/service-p/msg/2298578
r82z عضویت: 1403/11/12 تعداد پست: 1941 من هردفعه سرما میخوردم تا ده روز سرفه داشتم و کلی اذیت میشدم حتی شبا موقع خواب ب پهلو میشدم شدیدتر میشد همش میبایس کمرم روزمین باشه و بخوابمتا شوهرم از عطاری شربت زوفا گرفت کلا گیاهیه راحت شدم به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره
خانم_دووینتر عضویت: 1403/11/14 تعداد پست: 7019 دقیقا منم همینم هیچ علائم دیگه ای ندارم فقط خارش گلووسرفه خشک که شبابدترمیشه آب نمک قرقره کن یه مدت رعایت غذایی داشته باشغذای سرخ کردنی و ادویه دار نخورآویشن هم بدتر میکنه اصلا نخورپودر روتاریندمنوش گل شقایقشربت برم هگزین اگه رعایت نکنی ب مرور میشه حساسیت ریه و آلرژیدکتر هم بری خوبه خارش گلو نشونه عفونته عزیزِ روزهای رفته تو کجایی؟🖤🥀