سلام شبتون بخیر
همسرم پنج روزه کیست مویی بصورت باز عمل کردن و همینجور رخمش رو باز گذاشتن تقریبا حدود ده سانت برش خورده
دو روز اول با سختی درمانگاه پانسمانش رو عوض کرد اصلا قبول نمیکردن برای تعویض که روز دومم یجوری عوض کردن که فرداش کلی عفونت کرد یعنی فقط گاز روش رو برداشت و یه جدید گذاشت
حالا سه روزه خودم عوض میکنم و بهتر شده
سوالم اینه موقع تعویض پانسمان باید داخل حفره برش خورده هم گاز گذاشت ؟ شستشو با سرم شستشو کفایت میکنه یا بار اول باید بتادین زد
اخه هر سری یجوری پانسمانش رو عوض کردن
اینم بگم شرایط گرفتن پرستار هم نداریم
ممنون میشم کسایی که نجربه دارند نحوه شستشو رو بگید