2777
2789
عنوان

اتلیه ی منصف

81 بازدید | 5 پست

اجیا من اتلیه ای ک رفتم همه چیش عالی بود قیمت برخورد کیفیت همه چی خواستیدمعرفی کنم بهتون

مریضم همش اجیا یه صلوات مهمونم کنیدمرسی😘امام حسین من خیلی بدبختم توروبه جانه مادرت کمکم کن.قسمت دادما.مرسی
قیمت که همه جا یکیه مگر اینکه تابلو نداشته باشه و خونگی باشه ،قیمتاشون رو صنفشون مشخص میکنه که الان ...

😂😂کی گفته اینواونوقت؟؟؟من صدجا رفتم عزیزم اینطورنیست

مریضم همش اجیا یه صلوات مهمونم کنیدمرسی😘امام حسین من خیلی بدبختم توروبه جانه مادرت کمکم کن.قسمت دادما.مرسی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😂😂کی گفته اینواونوقت؟؟؟من صدجا رفتم عزیزم اینطورنیست

حتما جای درست نرفتی عزیزم،همه جا به قیمت هست،الانم شما داری تبلیغ کار خودت یا بستگانت رو میکنی حتما که اینطور میگی،تمام آتلیه های معتبر نرخ نامه ای که اتحادیه میده رو قاب میگیرن و جلوی چشم مشتری میزنن به همراه جواز کارشون

حتما جای درست نرفتی عزیزم،همه جا به قیمت هست،الانم شما داری تبلیغ کار خودت یا بستگانت رو میکنی حتما ...

😂😂😂😁هرجور راحتی حتماسرشماکلاه گذاشتن عزیزم. خخخخ من تبلیغ کی وکنم انقدبدبخته طرف یعنی؟خواستم لطفی کنم ک شامل حال شمانمیشه 

مریضم همش اجیا یه صلوات مهمونم کنیدمرسی😘امام حسین من خیلی بدبختم توروبه جانه مادرت کمکم کن.قسمت دادما.مرسی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز