امروز مسابقه داشتم رشته من کاراته هست مسابقه بخش کاتا بود با یه دختره افتادم ولی دوم شدم ولی همه گفتن کاتا من بهتر بود حتی یه دختر که تو باشگاه من نبود گفت از اون دختره بهتر کاتا زدی ولی بازم دوم شدم و فقط من نبودم کل تیم ما به جز دو نفر دوم شدن یکی از اون کسایی که اول شد بزرگسال بود و همون کاتا من رو رفت و اون دیگری که اول شد حریفش کاتا خودشو فراموش کرد ۳ جا برای ورزشکارا بود و بهش میگن کاتمی و هر کاتمی ۳ تا داور داشت یکی از دوستام میگه داور وسط یکی از کاتمی ها به یه کمربند قهوه ای لبخند زد و کمربند قهوه ای هم بهش لبخند زد و برنده شد کلا حریف های ما مربی شون داور بود و بی انصافی کردن و تنها داور منصف مربی ما بود به حق رای میداد و فقط یکی از بچه ها داورش مربی مون بود و دوم شد.تازه مقام سوم هم نداشتم فقط مقام اول و دوم داشتن