2777
2789
عنوان

دوم شدم

146 بازدید | 3 پست

امروز مسابقه داشتم رشته من کاراته هست مسابقه بخش کاتا بود با یه دختره افتادم ولی دوم شدم ولی همه گفتن کاتا من بهتر بود حتی یه دختر که تو باشگاه من نبود گفت از اون دختره بهتر کاتا زدی ولی بازم دوم شدم و فقط من نبودم کل تیم ما به جز دو نفر دوم شدن یکی از اون کسایی که اول شد بزرگسال بود و همون کاتا من رو رفت و اون دیگری که اول شد حریفش کاتا خودشو فراموش کرد ۳ جا برای ورزشکارا بود و بهش میگن کاتمی و هر کاتمی ۳ تا داور داشت یکی از دوستام میگه داور وسط یکی از کاتمی ها به یه کمربند قهوه ای لبخند زد و کمربند قهوه ای هم بهش لبخند زد و برنده شد کلا حریف های ما مربی شون داور بود و بی انصافی کردن و تنها داور منصف مربی ما بود به حق رای میداد و فقط یکی از بچه ها داورش مربی مون بود و دوم شد.تازه مقام سوم هم نداشتم فقط مقام اول و دوم داشتن

موفق و سربلند باشید 🥰🥰


خانومابیاید تاپیک آخرم لطفا 

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز