بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ولی من مطمئنم دوستمن اینقدر کار نداره که نتونه ی پیام سین کنه
ازش بپرس که علت دیر سین زدنش چیه اگر یکی دوبار فقط دیر سین زده که اوکیه اما اگه همیشه دیر سین میزنه به احتمال زیاد تمایلی به گفت و گو نداره بهتره بیخیالش بشی
یکی دو بار و سه چهار ساعت اوکیماما همیشه کارش همینه و جوری هست که تا یک روز هم میرسه بیشتر مواقع...خ ...
جنس مخالفه؟وقتی میبینی فرد مقابل تمایلی به ارتباط نداره شما هم بهتره ارزش خودت رو حفظ کنی و دیگه پیام ندی
اگر هم تمایل داشته باشه خودش بعد یکی دو روز پیگیر میشه .اینکه تا پیام میده تو هم زود جواب بدی و همیشه تو پیگیر باشی باعث میشه خسته کننده به نظر برسی و اون فرد ازت خسته بشه