بچه ها من تو دوران عقدم میخوام جدا شم
نامزدم پرخاشگره ازش خیانت دیدم یه بارم خواست بزنه تو صورتم به شدت هم مامانیه!!یعنی دیشب مادرش اومده خونمون میبینم همه چیو به مامانش گفته حتی چتامون!مامانش میگه پارسال رفتید شمال بردتت سوپر مارکت این یعنی برات خرج کرده!فکر کن طرف با ۳۰ سال سن رفته اینو ب مامانش گفته!!یا خودش میگفت بعد عروسی سوپر مارکت نباید بری بیرونم ففط با خودم میری!بهش میگم یعنی چی نرم سوپر مارکت؟میگه من از کجا بدونم کی تو مغازه نشسته!بهم میگه مثل این میمونه ک من برم تو مغازه ی لباس زیر زنونه فروشی تو خوشت میاد؟؟میگم اخه چه ربطی داره!یا میگم من دکترای سپاه و جاهای دولتی نرفتم تاحالا دوس ندارم برگشته میگه من از این پولا ندارم بریم دکترای بیرون میگم اخه چقدر میشه کلا درسال!!با اینکه درامدش خوبه
خرجایی ک برام کرده فقط برای مناسبتا بوده مثلا عید و عیدی...خارج از اون دریغ از یه فلافل!خیلی دلم براش تنگ میشه یاد نگرانیاش برای خودم میفتم یاد خاطره های خوبمون ولی گفتم بهشون من طلاق میگیرم مامانش میگفت دیشب هنش داره تو خونه گریه میکنه ولی تو این قهری ک داشتیم خودش حتی یه بارم منت منو نکشید
شما اگر نامزدتون سر کوچکترین چیزا مثل افتادن دستمال کاغذی و پیاله ی انار،افتادن گوشی تو ماشین یا لک روی لباس باهاتون بحث و دعوا کنه اتسرس بده تحقیرتون کنه و گریتونو دراره میمونید باهاش؟؟پیش مشاورم رفتیم ولی میخوام نظر شمارو بدونم